خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

اجرای طرح سالمسازی دریا با هدف کاهش حوادث و ایجاد امنیت

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۴۱۶

فرمانده انتظامی مازندران گفت: طرح سالمسازی دریا با محوریت طرح تابستانه با هدف پیشگیری از گسترش نزاع و درگیری، خدمات رسانی به مسافران و هدف کاهش حوادث در ایام تابستان در استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،سید محمود میرفیضی در رزمایش طرح تابستانه و ساماندهی سواحل که در محل فرماندهی نیروی انتظامی مازندران برگزار شد، اظهار داشت: این رزمایش با هدف کاهش حوادث  و استفاده بهینه مسافران و گردشگران از سواحل دریای مازندران برگزار می شود.

وی افزود: طرح سالمسازی دریا  با محوریت طرح تابستانه با هدف پیشگیری از گسترش نزاع و درگیری، خدمات رسانی به مسافران و هدف کاهش حوادث در ایام تابستان در استان اجرا می شود.

فرمانده انتظامی مازندران ، اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر،ایجاد محیطی امن برای مردم و فراهم کردن بستری مناسب در جهت رفاه حال مسافران را از جمله اهداف مهم این نهاد در دستور کار خود عنوان کرد  و گفت: پلیس تلاش می کند تا پاسخگوی مطالبات مسافران و مردم در این برهه از زمان دراجرای این طرح باشد.

وی با بیان اینکه استان مازندران هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران از اقصی نقاط کشور است ، افزود: این امر فرصت را برای افراد سود فراهم می کند که نیروی انتظامی با همکاری همه پلیس‌ها بویژه دریابانی با غلبه به این امر تلاش می کند  تا امنیت و رفاه مردم را در این ایام فراهم کند.

میرفیضی با اعلام اینکه تاکنون دو هزار 500 نفردر گروهای مختلف برای اجرای این طرح در استان بکارگیری شدند ، ادامه داد: آمایش نیروها با  اجرای متناسب محیط و نوع ماموریت، حضور نیروهای انتظامی در نقاط حادثه خیز، ساماندهی واحدهای صنفی، نظارت و کنترل بر تفرجگاه ها را از برنامه های اجرایی این طرح به شمار می آید.

وی راه اندازی ایستگاه های فرهنگی، اجتماعی و خدمات مشاوره ای و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به سبک نوین، استفاده از گروههای فرهنگی، تبلیغی و محیطی و همچنین استفاده از ظرفیت های مجازی را از جمله برنامه های فرهنگی در"طرح تابستانه" برشمرد.

میرفیضی ، اظهار داشت: استقرار در محورهای مواصلاتی به دلیل روان سازی ترافیک، برخورد با ناهنجاری های احتمالی از دیگر برنامه هایی است که از سوی ناجا برای اجرای طرح تابسانه در استان پیش بینی شده است.

فرمانده انتظامی مازندران شمار مسافران سال 95 را 25 میلیون نفر شب خواب و تردد خودرو را 127 میلیون اعلام کرد و ادامه داد: پیش بینی می شود امسال این میزان آمار 10 درصد افزایش داشته باشد.

وی در ادامه از آغاز به کار قرارگاه امام علی(ع) در طرح تابستانه خبر داد و گفت: قرارگاه امام علی(ع) ارتباط مستمری با سایر دستگاه‌های خدمات‌ رسان برای ارائه خدمات مضاعف به مردم و مسافران برقرار خواهد کرد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز