خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداری و مالی استاندار مازندران تاکید کرد؛

تبیین فرهنگ سازمانی مبتنی بر صداقت و پاکی

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۴۸۹

مرتضی ناصحی بر انجام پژوهش های تحقیقاتی در زمینه مسائل فرهنگی در استانداری و فرمانداریها و واحدهای تابعه تأکید کرد و گفت: برخی از رفتارها در سیستم اداری در آینده خود را به صورت آسیب نشان خواهد داد ، لذا باید به تبیین فرهنگ سازمانی مبتنی بر صداقت و پاکی همت گماریم.

به گزارش ایلنا، ناصحی مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران ضمن تبریک ایام شعبانیه و مناسبت های ملی پیش رو ، بر لزوم تدوین و تبیین برنامه های شورای فرهنگی در سال 1396 تأکید کرد.

وی افزود: باید انگیزه لازم برای حضور مدیران و پیگیری مصوبات جلسات شورای فرهنگی در تمامی اعضا عینیت یابد که یکی از نشانگان آن تحقق صد در صدی مصوبات و احصاء بازخورد آن در نهادینه شدن فرهنگ سازمانی می باشد.

ناصحی با اشاره به اینکه باید از فرصت های ایجاد شده برای خدمت فرهنگی به مردم استان استفاده بهینه را ببریم تصریح کرد: استانداری ، فرمانداریها و بخشداری های استان به عنوان بستری برای الگو پذیری ادارات در سطح استان و شهرستانها می باشند لذا باید زمینه های ارتقای اخلاقیات در کارکنان این دستگاه ها در حد مطلوب فراهم شود.

مدیرکل اداری  و مالی استانداری سیاست زدگی در امور فرهنگی را مورد نکوهش قرار داد و افزود: توانمندی مردم مازندران در دوران دفاع مقدس اثبات شده است لذا باید این روحیه در کالبد امور فرهنگی ادارات استان دمیده شود.

وی با بیان رتبه های برتر استانداری مازندران در شورای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر در سطح کشور اشاره کرد: احراز این مقامات هرگز نمی تواند و نباید این شورا را ارضا کند و موجب توقف در حرکت رو جلو در مسیر توسعه فرهنگی باشد.

ناصحی خاطرنشان ساخت:   مشروعیت حکومت ما دین مقدس اسلام است و نباید اعمال بی تدبیری در رفتار برخی مدیران منجر به بدبینی افراد و کارکنان از موضوعات فرهنگی و مذهبی شود.

وی بر انجام پژوهش های تحقیقاتی در زمینه مسائل فرهنگی در استانداری و فرمانداریها و واحدهای تابعه تأکید کرد و گفت: برخی از رفتارها در سیستم اداری در آینده خود را به صورت آسیب نشان خواهد داد ، لذا باید به تبیین فرهنگ سازمانی مبتنی بر صداقت و پاکی همت گماریم.

ناصحی از اعمال تغییرات در تابلوی راهنمای مراجعین و نصب شرح وظایف دفاتر به همراه مشخصات همکاران در استانداری خبر داد و گفت: وجود برخی کج رفتاریها و آسیب های احتمالی نباید رافع مسئولیت فرهنگی اعضای این شورا باشد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز