خبرگزاری کار ایران

اعلام موجودیت جبهه‌ فعالان فرهنگی رسانه‌ای حامی روحانی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۰۴۳

جبهه‌ فعالان فرهنگی رسانه‌ای حامی روحانی در مازندران اعلام موجودیت کرد.

به گزارش ایلنا ، جمعی از چهره‌های فعال فرهنگی و رسانه‌ای مازندران به همراه جوانان با تشکیل جبهه‌ای از فعالان رسانه‌ای به تبلیغ برای  روحانی  می‌پردازند.

عمده فعالیت این چهره‌های فعال حضور در فضای مجازی، جریان خبری و فعالیت‌های مطبوعاتی است و در جهت معرفی کاندیدای اصلح انجام می‌شود.

در رویکرد دکتر روحانی احترام و منزلت اهالی رسانه و فرهنگ و هنر بسیار پررنگ است و با وجود کاستی های موجود اقبال چهره های رسانه ای و فرهنگی به روحانی بیش از سایر نامزدهای ریاست جمهوری است.

باید اولویت نخست هر دولتی از جمله دولت آینده توجه به فرهنگ به عنوان مبنای زندگی اجتماعی باشد و توجه به فرهنگ به معنای شکوفایی سایر عرصه‌ها است، مسائلی که تنها با بهبود امور فرهنگی برطرف  می‌شوند.

جبهه فعالان فرهنگی و رسانه ای حامی روحانی کاملا خودجوش و غیر دولتی است و با تولید محصولات رسانه ای و فرهنگی فعالیت خود را اغاز کرده است.

انچه موجب پیروزی دکتر روحانی در انتخابات سال 92 شد ستادهای انتخاباتی برگرفته از چهره هایی که بعدها تنها به دنبال مسولیت در ساختار دولت بودند ,نبود بلکه لایه های اجتماعی مردمی بودند که پس از حمایت چهرهای معتدل واصلاح طلب مورد اقبال مردم از دکتر روحانی به وی اعتماد کردند .

شناسایی نیروهای توانمند و بانفوذی که هرگز به این ستادها مراجعه نمی کنند و از ظرفیت های پرباری برای هدایت افکار عمومی برخوردارند ,در جبهه رسانه ای و فرهنگی حامیان روحانی دنبال می شود.

این مجموعه ابلاغ های انتخاباتی  ندارد و هر فعال فرهنگی و رسانه‌ای در راستای باورهای خود فعالیت می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز