خبرگزاری کار ایران

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در نوشهر:

باید با دقت فراوان از میراث آیت الله هاشمی رفسنجانی حفاظت کرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۶۱۲

باید با دقت فراوان از میراث آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان پدر معنوی و یکی از یاران با وفای بنیانگذاران انقلاب اسلامی حفاظت کرد.

 به گزارش ایلنا، غلامحسین کرباسچی شامگاه یکشنبه در مراسم چهلمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در سالن شهید باهنر نوشهرگفت: هاشمی به قانون، نظام اداری و سیاسی احترام می گذاشت و هیچگاه از اختیارات خود فراقانونی استفاده نکرد.

وی افزود: ایشان  به کار فرهنگی با حضور مردم اعتقاد داشت و خوش بین به آینده بود و هیچگاه ناامید نشد.

شهردار اسبق تهران خداباوری ، علاقه به ایران، اعتقاد به کار مداوم، نا امید نشدن، رها نکردن سنگر و ایستادن پای عقاید و آرمان های خود را از دیگر ویژگی های آیت الله هاشمی رفسنجانی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی دارای روحیه انتقاد پذیری بود و حتی در برابر رفتارها و توهین های بدترین مخالفان خود ، شکایت نمی کرد و کینه به دل نمی گرفت.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به شرایط داخلی و خارجی کشور ، افزود: باید با دقت فراوان از میراث آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان پدر معنوی و یکی از یاران با وفای بنیانگذاران انقلاب اسلامی حفاظت کرد.

وی ادامه داد: با همدلی و همبستگی ملی تمامی جناح های مختلف کشور می توانیم مشکلات و موانع را بر طرف کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز