خبرگزاری کار ایران

*خصوصی‌سازی‌ها در مازندران به ویرانه تبدیل شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۵۶۸

در استان مازندران، همه خصوصی‌سازی‌ها تبدیل به ویرانه شد و کارخانه‌ها و صنایع تولیدی زیادی تعطیل و یا نیمه تعطیل شدند.

به گزارش ایلنا ،عضو شورای اسلامی قائم‌شهر در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرداری با بیان اینکه با کاهش ساخت‌و‌ساز، درآمد و منافع شهرداری کم شده است، اظهار داشت: ولی این کمبودها مانع کار نشد و آنان علم سازندگی را به دوش کشیدند.

نصرالله دریابیگی افزود: در استان مازندران، همه خصوصی‌سازی‌ها تبدیل به ویرانه شد وکارخانه‌ها و صنایع تولیدی زیادی تعطیل و یا نیمه تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه طبق اصل 44 قانون اساسی که یادگارشهید بهشتی، مرحوم هاشمی رفسنجانی و رهبری است به درستی انجام شود، تصریح کرد: خصوصی سازی، یکی از استوانه‌های قوانین کشور است که با اجرای آن باید تقسیم عادلانه ثروت و سازندگی محقق شود.

* نگذاشتیم کارخانه نساجی شماره یک به‌دست مرفهین بی‌درد بی‌افتد

دبیراجرایی خانه کارگر مازندران به خریداری کارخانه نساجی شماره یک توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: با این کار نگذاشتیم این کارخانه که متعلق به کارگران است به دست مرفهین بی‌درد بی‌افتد و آن را برای مردم خریداری کردیم.

دریابیگی با بیان اینکه هرچند شهرداری این کارخانه را خرید ولی کارفرما شهرداری و شورای شهر نیست، اظهار کرد: کارفرما، مردم شریف این شهر هستند و انتظار دارند کار، تولید و تلاش از 200 کارگر به 1000کارگر برسد و نمونه‌ای در کشور باشد که می‌تواند خصوصی‌سازی را از حالت منفور به حالت درست اجرا کند و به‌جای اینکه در جیب یک نفر پولی برود، همه مردم از عواید آن استفاده کنند.

وی در پایان گفت: اگر ثروت را به همه مردم دهیم می‌شود اشتغال و تولید پویا را در کشور به وجود آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز