خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد خبر داد:

اعطای ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات به واحد های تولیدی

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۰۲۱

فرماندار شهرستان محمودآباد از اعطای ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات به50 واحدتولیدی شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد، یحیی یوسف پور در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد که در سالن جلسات شهرستان محمودآباد برگزار شد ،با تسلیت درگذشت آتش نشانان حادثه پلاسکو اظهار داشت:امیدواریم آتش نشانانی که در زیر آوار هستند طاقت بیاورند و نجات پیداکنند.

وی افزود: در سال اقتصاد مقاومتی ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات در راستای حمایت بسته رونق و تولید و اشتغال اعطا شد.

یوسف پور با تاکید بر اینکه در سال اقتصاد مقاومتی نگاه ما به دنبال ایجاد اشتغال برای جوانان است ، گفت : با توجه به تسهیلات اعطایی در سطح شهرستان، توانستیم به  ۵۰ واحد تولیدی اعتبار تزریق کنیم تا وارد چرخه تولید شوند.

وی افزود : با فعالیت دوباره این شرکت ها حدود ۱۰۰ نفر از جوانان شهرستان پس از اعطای تسهیلات اشتغال به کار شدند.

یحیی یوسف پور با اشاره به شناسایی بیش از ۲۱۰ هکتار بافت فرسوده در این شهرستان ،گفت:شهرداران وبخشداران ما باید در این عرصه ها ورود پیدا کنندو مصوبات مدیریت بحران را جدی و پیگیری های لازم را انجام دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد خاطر نشان کرد : داشتن تجهیزات لازم در شهرداری ها از الزامات اولیه است و باید کمبود ها برطرف شود تا در صورت بحران آمادگی لازم وجود داشته باشد.

وی ویژگی بارز آیت الله هاشمی رفسنجانی را مردم محوری و مردم باوری خواندوگفت: ایشان همیشه نگاه ویژه ای به مردم داشتند و در مراسم تشییع  مردم پاسخ زحمات آیت الله هاشمی را با حضور گسترده خود دادند.

یوسف پور افزود: آیت الله هاشمی در فراز و فرود های سیاسی همیشه یار و یاور امام(ره) و رهبری بودند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز