خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران:

22 دستگاه آمبولانس فرسوده در اورژانس مازندران جایگزین شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۴۷۷

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، گفت: 22 دستگاه آمبولانس در طی مراسمی به ناوگان اوژانس مازندران افزوده شد.

به گزارش ایلنا از ساری ، فرهاد مصدری با بیان اینکه امروز پنج‌شنبه ۲ دی‌ماه اتفاق خوبی در اورژانس مازندران رخ داد، اظهار کرد: سال ۱۳۸۴ که آمبولانس‌های بنز اسپرینتر۳۱۴ وارد ناوگان اورژانس مازندران شد.

وی افزود:تا کنون به دلیل افزایش تعداد مأموریت‌های درون شهری و جاده‌ای، بیشتر این آمبولانس‌ها فرسوده شده و نیاز به جایگزینی بود.

مصدری، تصریح کرد:  امروز با تلاش مسئولان کشوری و استانی اورژانس و با حضور معاون عمرانی استانداری و رئیس و معاونان دانشگاه، تعداد ۲۲ دستگاه از آمبولانس‌های فرسوده استان با عمر بالا با آمبولانس‌های، بنز اسپرینتر ۳۱۵ که در نوع خود دارای استانداردهای بین المللی و جهانی هستند جایگزین شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، گفت: این نوع از آمبولانس‌ها دارای امکانات مانیتورینگ قلبی، دستگاه تنفس مصنوعی و دستگاه  شوک قلبی و بسیاری از امکانات لازم برای یک Icu وccu متحرک است.

این مسئول، یادآور شد: این نوع از آمبولانس‌ها به هر شهر استان یک دستگاه اختصاص یافته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز