خبرگزاری کار ایران

اجرای محدودیت های ترافیکی و بارش برف در محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۴۰۷

سرپرست پلیس راه استان مازندران از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 17آذرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 20 آذرماه خبر داد .

سرهنگ "محمدرضا خسرویان" سرپرست پلیس راه استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،گفت : به منظور ایجاد کشش و روانی عبور ومرور در روزهای پایانی هفته از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد .

سرپرست پلیس راه مازندران افزود : به همین منظور به غیر از موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهار شنبه 17 آذر ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 20آذر ماه  از محورهای کرج -چالوس ، فیروزکوه و هراز به غیر از موتورسیکلت های امدادی ممنوع می باشد .

سرهنگ خسرویان خاطر نشان کرد : در محور چالوس –کرج تردد انواع تریلر و کامیونت از این محور ممنوع است ضمن این که تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23روزجمعهازکرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از 15کیلومتری جنوب مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

خسرویان ، تصریح کرد : در محور هراز نیز تردد کلیه تریلر ها  از این محور هراز ممنوع می باشد و تردد کلیه کامیونها وکامیونت ها به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت 8صبح تا24 روزهای چهارشنبه،پنج شنبه و جمعه  مورخه های 19،18 و 19 آذر ماه از این محور ممنوع می باشد .

وی از اعمل محدودیتهای ترافیکی در محور فیروزکوه نیز خبر داد وگفت : تردد کلیه تریلر ها به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت 8صبح تا 23  روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد.

خسرویان ، همچنین با اشاره به وضعیت جوی استان در روزهای پایانی این هفته و الزامی بودن به همراه داشتن زنجیر چرخ برای خودروهای حمل ونقل عمومی، گفت : بارش ها در ارتفاعات با بارش برف همراه است .

وی از رانندگان خواست : ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی ورانندگی خودروهای خود را به زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی مجهز کنند .

 سرپرست پلیس راه مازندران در خاتمه اظهار داشت : مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره تلفن  2182934 با پیش شماره 011 بطور شبانه روز پاسخگوی وضعیت راههای استان  می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز