خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد خبر داد:

اعطای بیش از 130 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی شهرستان محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۱۷۴

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: تاکنون 13 میلیارد ریال تسهیلات به 39 واحد صنعتی وکشاورزی اعطاء شده است.

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد ، یحیی یوسف پور روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان برگزار شد ، اظهار داشت: در طول سال جاری جلسات متعددی به جهت رفع موانع تولید واشتغال وحمایت از تولیدکنندگان برگزار شد که ثمره ی آن اعطای بیش از 130 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی وکشاورزی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی بود.

وی ظرفیت های شهرستان محمودآباد را کم نظیر خواند و افزود:  محمودآباد در تولید گل وگیاهان زینتی در استان جایگاه دوم و در حوزه گل های شاخه بریده جایگاه اول را دارد و می تواند به عنوان پیشگام تولید گل وگیاهان زینتی کشور معرفی شود.

فرماندار محمودآباد ادامه داد: برگزاری جشنواره گل وگیاهان زینتی با استقبال خوب مردم مواجه شد ودر سال های آینده نیز برپا می شود.

یوسف پور ضن قدردانی از مشارکت چشمگیر مردم در ثبت نام سرشماری اینترنتی  ،گفت: با همت مردم وتلاش همکاران ما در ستاد سرشماری ، 66 درصد مردم شهرستان محمودآباد به صورت اینترنتی ثبت نام کردند . که این یک رکورد در تاریخ سرشماری به صورت اینترنتی محسوب می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره به تشکیل مجمع خیرین دراین شهرستان ، عنوان کرد: مجمع خیرین با هدف یکپارچه سازی ، ساماندهی و زمینه سازی برای مشارکت عمومی خیرین در شهرستان محمودآباد تشکیل شد.

وی اضافه کرد: مشارکت مردمی در امور خیریه سبب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز