خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

500 دانش آموز در مازندران ظرفیت خوبی برای احیای امربه معروف است

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۳۲۷

استاندار مازندران با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در حوزه امربه معروف و نهی از منکر بین دانش آموزان و داشنجویان، گفت: بهره گیری از ظرفیت ۵۰۰هزار دانش آموز مازنی می تواند کمک موثری در احیای این فریضتین باشند

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح جلودار، در سومین جلسه ستادامربه معروف و نهی از منکر استان در دفتر نماینده ولی فقیه با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر یک موضوع و مسئولیت همگانی است، اظهارداشت: همگان بایستی در این تکلیف مهم مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه هدف قیام امام حسین(ع) امربه معروف و نهی از منکر بوده است، افزود: زیارت عاشورا نیز گواه این هدف قیام عاشورا است.

استاندارمازندران  با بیان اینکه فلسفه حرکت امام حسین(ع) براساس امربه معروف و نهی از منکر است، گفت: روزشمار هفته امربه معروف فرصت مغتنمی است که گزاراشات و عملکردهای مثبت برای جامعه بازگو و نقاط ضعف آن مرتفع شود.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در حوزه امربه معروف و نهی از منکر دربین دانش آموزان و دانشجویان، عنوان کرد: بهره گیری از ظرفیت 500هزار دانش آموز مازندرانی می تواند کمک موثری در احیای این فریضتین باشد.

فلاح با اشاره به شعار سال رهبری، خواستار برنامه ریزی درجهت تحقق اقتصاد مقاومتی در ستاد امربه معروف و نهی از منکر شد.

وی ضمن تقدیر از گزارش عملکرد ستادامربه معروف و نهی از منکر شهرستان جویبار، افزود: الگوی این شهرستان در پیاده سازی امربه معروف  ارزشمند است و نظیر این عملکرد بای در سایر شهرستان ها نیز اجرا شود.

استاندار مازندران افزود: فرصت دهه محرم یک فرصت استثنایی است که در تمام شهرها و روستاها روحانیون و وعاظ حضور دارند و می طلبد از این فرصت برای تبیین این فریضتین الهی استفاده شود.

وی درخصوص سخنرانی فرماندار فریدونکنار در رابطه با بسیج ، گفت: با این موضوع برخورد شده و تذکر داده شده است و اجازه نخواهیم داد کسی مخل اتحاد و انسجام جامعه اسلامی شود.

فلاح با بیان یانکه بسیج در همه عرصه ها به خوبی ورود پیدا می کند، افزود: امروز هر جا با مشکل مواجه شویم با حضور بسیجیان، آن معضل مرتفع می شود.

استاندار مازندران تاکید کرد: با بهره گیری از فرصت محرم تلاش شود پرچم علویان  به اهتزار درآمده و چهره  استان منورتر و شفاف تر شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز