خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران:

روابط در استخدام نیروهای اداری در مازندران حذف شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۲۶۲

مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران با تاکید بر ضابطه مند شدن جذب نیروها در ادارات استان، گفت: روابط در استخدام نیروهای اداری در مازندران حذف شد.

به گزارش ایلنا،مرتضی ناصحی در مراسم تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه شهرستان بابلسر در سالن همایش مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر اظهار داشت: مسئولان باید خدمات را به گوش مردم برسانند تا روحیه امید در جامعه زنده بماند.

وی افزود: یکی از مهم ترین وظایف مدیران تکریم ارباب رجوع بوده و این موضوع باید در رابطه میان مدیران و کارمندان نیز رعایت شود.

مدیرکل امور مالی و اداری استانداری مازندران با بیان اینکه مدیران نقش به سزایی در چیدمان نیروی انسانی دارند، تصریح کرد: به کارگیری نیروی انسانی مجرب و متخصص در ادارات و استفاده از توانمندی های آنان سبب رشد و تعالی در عملکرد دستگاه های اجرایی، نهادهای دولتی و بخش های خصوصی می‌شود.

ناصحی با اشاره به اینکه نیروی انسانی پایدارترین عامل تحول و توسعه جوامع بشری است، گفت: یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های دولت در سه سال اخیر استفاده از نیروهای انسانی مجرب و متخصص در ادارات بوده است.

وی با بیان اینکه کاهش ۷ درصدی واردات و رسیدن به تراز اقتصادی مثبت پس از ۶ سال، ایجاد ثبات اقتصادی و آرامش نسبی از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید در طی ۳ اخیر بوده است، خاطرنشان کرد: در طول ۳ سال نرخ تورم از ۴۰ درصد به هشت و نیم درصد است تقلیل یافته که این موضوع نشان دهنده مدیریت خوب و تدبیر مدیران توانمند دولت تدبیر و امید است.

مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران توجه به نیروی انسانی متخصص و متعهد با تاکید بر ظرفیت‌های منطقه ای را از اهداف مهم اجرای صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور برشمرد و افزود: رویکرد دولت برای رسیدن به رشد پایدار اقتصادی کاهش وابستگی به نفت بوده است.

ناصحی با اشاره به اینکه دولتی بودن اقتصاد مانع رسیدن به توسعه ملی می شود، گفت: در دولت قبلی انتصابات و استخدام ها براساس روابط و بدون انجام هیچگونه کار کارشناسی انجام می گرفت که این موضوع در دولت تدبیر و امید اصلاح شد.

وی ادامه داد: مبنای استخدام در دولت تدبیر و امید شایستگی و قبولی درشرایط برابر از طریق آزمون سراسری بوده که این اقدام بی تردید سبب حضور افراد لایق و کارآمد در حوزه های تخصصی کشور شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز