خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری ساری

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۰۰۲

ثبت نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز شنبه 28 آذرماه همزمان با سراسر کشور در ساری آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی مرکز حوزه انتخابیه ساری و میاندرود ،ثبت نام از دواطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ساری آغازو تا چهارم دی ادامه خواهد داشت.

بنا به این گزارش این کمیته فرآیند ثبت نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز شنبه 28 آذرماه همزمان با سراسر کشور در ساری آغاز شده و به مدت هفت روز تا پایان وقت اداری روز جمعه چهارم دی ماه ادامه خواهد داشت.

با اعلام کمیته تبلیغات واطلاع رسانی مرکز حوزه انتخابیه ساری  و میاندرود برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری یک حوزه اصلی در فرمانداری ساری فعالیت می شودونام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 26 آذرماه جاری آغاز و تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه (دوم دیماه) به مدت هفته ادامه دارد.

مازندران چهار کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

لازم بذکر است مازندران دارای 12 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که نمایندگان آن در 9 حوزه انتخابیه شامل بهشهر ، ساری ، قائمشهر ، بابل ، آمل ، بابلسر ، نور ، نوشهر و تنکابن توسط آرای مردم انتخاب می شوند.

حوزه های انتخابیه بهشهر ، ساری و قائمشهر دارای دو نماینده هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز