خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان آمل مطرح کرد؛

سوء استفاده شرکت ها در تخریب جنگل های شهرستان

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۷۵۴

متاسفانه در گذشته به نام طرح خروج دام از جنگل هنوز دولت نتوانسته است به تعهدات خود عمل کند و دامداران گله مند هستند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: باید زیرساختار طرح در منطقه بلیران آماده شود تا بتوانیم با برنامه ریزی و با کمک ان جی او ومردم کارها را پیش ببریم.

به گزارش ایلنا، غلامحسین شفیع زاده، در جلسه بررسی وضعیت اجرای پروژه جنگل‌های هیرکانی درمنطقه بلیران با اشاره به اینکه درگذشته شرکت هایی باعناوین مختلف آمدند و به اسم طرح جنگل کاری جنگلها را تخریب کردند گفت: برای اجرای این طرح باید اعتماد سازی صورت گیرد که به جنگل ها آسیبی نرسد.

وی افزود: ما باید همت و تلاش کنیم تا جنگلها حفظ شود تا حیات وحش هم بتوانند به زندگی شان درجنگل ادامه دهند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل ادامه داد: متاسفانه در گذشته به نام طرح خروج دام از جنگل هنوز دولت نتوانسته است به تعهدات خود عمل کند و دامداران گله مند هستند.

شفیع زاده تاکیدکرد: باید زیرساختار طرح در منطقه بلیران آماده شود تا بتوانیم با برنامه ریزی و با کمک ان جی او ومردم کارها را پیش ببریم.

بخشدار دشت سر با انتقاد از مجریان طرح که بدون هماهنگی نسبت به انجام کارها اقدام می کنند گفت: این یک طرح ملی است و منطقه بلیران که به عنوان پایلوت قرارگرفت برای ورود و اجرایی کردن طرح نیازمند هماهنگی های لازم می باشد.

سید محمد حسنی، تاکید کرد: استفاده از ان جی او های محلی یک ضرورت است که این تشکل های مردمی در کشور حرفی برای گفتن دارند.

حسنی با تاکید بر اینکه منطقه بلیران یک منطقه گردشگری معرفی شده است خاطرنشان کرد: متاسفانه این منطقه از کوچک ترین امکانات برخوردار نیست و در ایام تعطیلی شاهد حضور مسافران زیادی دراین منطقه بوده که با مشکلات روبروهستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز