خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

ایران جزو با ثبات ترین کشور منطقه محسوب می شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۷۰

انتخاب ۶ نماینده مازندران در کمسیون تلفیق مجلس نشان از تأثیر گذاری و جایگاه مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی است.

محمود واعظی در جلسه شورای اداری در معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران اظهار داشت: همدلی و همبستگی سرمایه بزرگی است که در بین مسئولین استانی مشاهده می شود و این اتحاد و همدلی نباید به مسائل سیاسی و جناحی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، وی افزود: انتخاب ۶ نماینده مازندران در کمسیون تلفیق مجلس نشان از تأثیر گذاری و جایگاه مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی است.

واعظی با اشاره به اینکه وحدت کلمه رمز پیروزی و موفقیت است، افزود: تحولاتی که در کشور صورت گرفته است و ما شاهد این هستیم که تورم از ۳۹ درصد به ۱۷ درصد رسیده است و خروج رکود به سمت رونق اقتصادی در حرکت است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان داشت: عزت و احترامی را که در دنیا شاهد آن هستیم مرهون خون شهدا و میراثی است که از امام راحل بجا مانده است.

واعظی با اشاره به اینکه با توجه به تحریم ها و فشارهای سیاسی بین المللی ایران جزو با ثبات ترین کشور منطقه است، گفت: اکنون همه کشورهای دنیا بر این باور هستند که مسائل مناطق خاورمیانه بدون دخالت ایران حل نخواهد شد.

وی افزود: با توانایی ها و پتانسیل هایی که کشور ایران دارد اکنون قدرتهای جهانی با ما وارد مذاکره می شوند بنابراین ایران حضور ایران در کشورهای مناطق اثر گذار است.

واعظی در ادامه بیان داشت: هدف دولت از مذاکرات این است ادبیات مقام معظم رهبری را اجرایی تا تحریم های ظالمانه برداشته شده و اعتبار ایران در دنیا نمایان شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: استان مازندران اولین استانی بود که ۲ دیتا سنتر در شهرهای بابل و ساری با همکاری بخش خصوصی واگذار شد و ما نیز حمایت های لازم را در این بخش خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه مازندران آتیه ایران است، گفت: با توجه به اینکه مازندران از ظرفیت پذیرش بالی مسافران برخوردار است تلاش می کنیم تا امکانات لازم را برای استان فراهم کنیم.

واعظی با بیان اینکه وزارت ارتباطات و فناوری نباید تصدی گری شود، ابراز داشت: دولت باید بستر و زیر ساخت ها رابرای این بخش هموار کند.

وی افزود: پست نیز یکی از بخش های مهم ارتباطی است و تلاش می کنیم تا پست وآی تی با همدیگر به افراد خدمات دهند.

واعظی در بخش دیگری از سخنانش افزود: باید با پیشرفت فناوری و ایجاد پست بانک در روستاها ایجاد اشتغال کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه بیان داشت: حضور قوی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن کار تیم مذاکر کننده هسته ای را راحت می کند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز