خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قائم شهر:

اگر مدیری در کارش کوتاهی نماید، مردم بعنوان صاحبان اصلی انقلاب حق اعتراض دارند

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۸۰۶

کسی می تواند هدایت مردم را به عهده بگیرد که اسیر هوای نفس نباشد و از آن تبعیت نکند و در همه حال مردم را مدنظر خود داشته باشد.

امام جمعه قائم شهر گفت: فضای مدیریتی مطلوبی در شهرستان حاکم است که این نشان از اتحاد این عزیزان دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، آیت الله علی معلمی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران دستگاههای اجرایی قائم شهر با بیان اینکه فضای مدیریتی مطلوبی در شهرستان حاکم است اظهار داشت: حضور امروز مدیران دستگاههای اجرایی یادآور رشادتهای مردم ایران در بهمن ۵۷ و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و خون شهداست.

وی افزود: آرزو می کنم این هماهنگی و همدلی حاکم بر فضای شهرستان قائم شهر در سراسر استان و کشور به وجود آید زیرا معتقدم هماهنگی و همدلی با مردم، هماهنگی با آرمانهای امام راحل است.

امام جمعه قائم شهر به دوران خفقان سال ۵۷ در ایران اشاره و تصریح کرد: بحثولایت فقیه که توسط امام خمینی(ره) مطرح شد تحول عظیم در آن دوران ایجاد کرد که توجه همه سیاسیون داخلی و خارجی را به خود جلب نمود.

معلمی، ادامه داد: سیاسیون به حرکت ۱۵ خرداد اعتنا نمی کردند و آن را موجی زودگذر می دانستند اما زمانی که بحثولایت فقیه مطرح شد همگان دریافتند که این انقلاب ریشه دار است.

وی، به ویژگی های بارز حاکمان در جامعه اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: کسی می تواند هدایت مردم را به عهده بگیرد که اسیر هوای نفس نباشد و از آن تبعیت نکند و در همه حال مردم را مدنظر خود داشته باشد.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، افزود: امام خمینی(ره) این خصوصیات ویژه را داشت و با استقبال مردم و راهنمایی امام گونه و دلسوزانه ایشان، نظام شاهنشاهی ساقط شد.

معلمی، به حضور یکپارچه ملت ایران در کنار رهبری اشاره کرد و گفت: وقتی ملت استقامت و پایداری خود را نشان داد پرورگار نیز امداد غیبی را شامل حال ملت نمود و کار استثنایی در تاریخ بشریت اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه صاحبان اصلی انقلاب، مردم هستند تصریح کرد: اگر مدیری در کارش کوتاهی نماید، مردم بعنوان صاحبان اصلی انقلاب حق اعتراض دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز