خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران خبر داد:

عملیات احداثمدرن ترین ایستگاه پمپاژ آب درساری در حال اجراست

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۰۰۱

این طرح به منظور تامین و فشار مناسب آب برای زون یک شهرساری در جنب مخزن لسانی در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران از احداثیک واحد ایستگاه پمپاژ در شهرساری خبر داد و گفت: این ایستگاه پمپاژ مدرن ترین مرکز در سطح استان است.

به گزارش ایلنا از ساری، ذبیح الله ذاکری ضمن اعلام خبر بالا افزود: این طرح به منظور تامین و فشار مناسب آب برای زون یک شهرساری در جنب مخزن لسانی در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه عملیات احداثاین ایستگاه از سال۱۳۹۱آغاز شد، اظهار داشت: تا کنون برای اجرای این طرح ۳۶ میلیارد ریال هزینه صرف شد.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران، با بیان اینکه ایستگاه پمپاژ ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: این ایستگاه دارای دو پمپ ذخیره و ۴ پمپ در حال کار در افق طرح است.

مهندس ذاکری، مجموع آبدهی این ایستگاه را ۱۳۰۰ لیتر در ثانیهبا ارتفاع ۳۰ متر دانست و ادامه داد: این طرح در افق ۱۴۲۰، جمعیتی بالغ بر ۲۷هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

وی، با اشاره به پایان عملیات کلرزنی، ساخت دیوار محوطه، ساختمان پست برق، پست پاساژ مربوط به این ایستگاه، خاطرنشان کرد: این طرح تا پایان سالجاری به اتمام می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز