خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش بابل خبر داد:

بابل مجری طرح خیران مدرسه‌یار دانش آموزی برای نخستین‌بار در سطح کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۳۵۷

زمانی می‌توان ادعای توسعه داشت که بتوانیم تحول را ابتدا در سیستم داخلی آموزش و پرورش از فرهنگیان و دانش‌آموزان خود شروع کرده و نیازهای آن‌ها را برآورده کنیم.

مدیر آموزش و پرورش بابل گفت: بابل مجری این طرح برای نخستین‌بار در سطح کشور است که از توانمندی مالی دانش‌آموزان برای رفع نیازهای مدارس استفاده می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، همت احمدی در همایش مدیران غیردولتی شهرستان بابل در انجمن علمی آموزش و پرورش بابل اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره تجلیل از خیران مدرسه‌ساز و ایجاد انگیزه در بین خیران است.

وی از اجرا طرح خیران مدرسه‌یار خبر داد و افزود: بابل مجری این طرح برای نخستین‌بار در سطح کشور است که از توانمندی مالی دانش‌آموزان برای رفع نیازهای مدارس استفاده می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش بابل ادامه داد: اقدام خیرخواهانه از آموزه‌های دینی ما بوده و این فرهنگ در جوامع اسلامی نهادینه شده است.

احمدی تصریح کرد: زمانی می‌توان ادعای توسعه داشت که بتوانیم تحول را ابتدا در سیستم داخلی آموزش و پرورش از فرهنگیان و دانش‌آموزان خود شروع کرده و نیازهای آن‌ها را برآورده کنیم.

وی، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرح مدرسه‌یار رفع نیازها و تجهیز مدارس دولتی و غیرانتفاعی سطح شهرستان است که با اعتبارات دولتی قادر به انجام آن نیستیم.

مدیر آموزش و پرورش بابل با اشاره به اینکه این طرح گام موثر در ارتقا فرهنگ شهر است، بیان کرد: این فرهنگ سبب شده یک معلم ما بتواند مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به مجمع خیران مدرسه‌ساز بابل کمک کند.

احمدی با تاکید بر اینکه خیران بابل با نگاه محتوایی، ارزشی و باورهای دینی در جامعه ورود یابند، گفت: هر کس به اندازه توان خود می‌تواند وارد عرصه کار خیر شده و مختص افراد متمکن نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز