خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته اول والیبال؛

پیروزی قاطع آملی ها در خانه

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۰۴

تیم والیبال کاله جوان عصر دیروز در استادیوم خانگی موفق به شکست حریف خود شد.

تیم والیبال کاله جوان عصر دیروز در استادیوم خانگی خود موفق به شکست حریف خود شد.

تیم والیبال کاله جوان عصر چهارشنبه در ورزشگاه پیامبر اعظم شهرستان آمل به مصاف تیم والیبال مقاومت فرمانداری مهاباد رفت که در پایان با نتیجه ۳برصفر به بر حریف خود غلبه کرد.

تیم کاله جوان در ست اول، دوم و سوم را با امتیاز ۲۵بر۱۷ و۲۶بر۲۴ و۲۵بر۱۴ حریف خود را شکست داد.

حسین کاظمی سرمربی تیم والیبال کاله جوان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آمل گفت: بازی بسیار خوبی بود از قبل این تیم را آنالیز کرده بودیم نقاط قوت و ضعف این تیم را شناسایی کرده بودیم.

وی تصریح کرد: در ست دوم بازی تیم کاله جوان نتوانست توانایی های خود را اجرا کند آن هم بدلیل خستگی تیم بود تیم با دو جلسه تمرین به بازی رسیده بود.

کاظمی با بیان اینکه در بازی های خانگی نیاز مبرم به حمایت تماشاگران خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در بازی های خانگی خیلی به حمایت تماشاگران نیاز داریم بدلیل اینکه امسال کاله جوان برای یک هدف خاص در لیگ یک شرکت کرده است و امیدوارم به هدف خود برسیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم کاله جوان توانایی کامل خود را دراین بازی به نمایش نگذاشتند در سرویس بسیار بی نقص ظاهر شدیم و تیم مقابل هم والیبال زیبایی را به نمایش گذاشت.

سرمربی تیم کاله جوان در پایان گفت: در هفته جاری بازی سختی مقابل تیم شهرداری جوان ارومیه خواهیم داشت یک از سنگینترین بازی های لیگ ما خواهد بود امیدوارم بازیکنان تیم کاله جوان بتوانند از این بازی بسیار مهم سربلند بیرون آیند.

گفتنی است میلاد تقوی سرپرست هیئت والیبال استان، حسین اولادی دبیر هیئت والیبال مازندران، بهمن سلیمانی مدیر عامل باشگاه کاله مازندران و محمود ناییج رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل از نزدیک بازی تیم کاله جوان را تماشا کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز