خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

سرشماری عمومی کشاورزی، کار جهادی به معنی واقعی بود

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۵۰۲

شهرستان قائم شهر در بین شهرهای استان مازندران، تنها شهری است که غایبی نداشت و در صورت نبود خانوار در منزل چندین بار مامورین مراجعه می کردند تا آمار۱۹۸۰ غایب را به صفر برسانند.

فرماندار قائم شهر گفت: عملکرد و نتیجه زحمات مامورین آمارگیر در سرشماری عمومی کشاورزی، تصمیم گیری را برای مدیران حوزه ی کشاورزی، تسهیل می نماید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان قائم شهر، مهدی محمدی در جلسه عملکرد سرشماری عمومی کشاورزی این شهرستان با بیان اینکه با همه مشقت ها و سختی های کار سرشماری، تلاش ها به ثمر نشست اظهار داشت: عملکرد آمارگیران و اطلاعات بدست آمده در تصمیم گیری و تصمیم سازی مدیران حوزه ی کشاورزی، بسیار مفید و موثر است.

وی ادامه داد: مامورین آمارگیر، کار جهادی به معنای واقعی انجام دادند زیرا برای اخذ نتیجه مطلوب نیازمند صرف وقت و تلاش مضاعف بود.

فرماندار شهرستان قائم شهر به کاستی های حوزه ی پشتیبانی در شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: با وجود کاستی های فراوان در حوزه پشتیبانی با تمام بضاعت شهرستان وارد عمل شدیم.

محمدی افزود: سرشماری کاری است که نیاز به همدلی مسئولین، دهیاران و مردم دارد و خوشبختانه مجموعه شهرستان قائم شهر توانستند به خوبی از عهده ی این کار برآیند.

وی با بیان اینکه در استان مازندران بدلیل تنوع محصولات کشاورزی و دامی کار آمارگیران سخت تر از استانهای دیگر بود گفت: با وجود همه ی این مشکلات و پراکندگی ها، قائم شهر عملکرد خوبی از خود ارائه داد.

در ادامه، معاون فنی و آموزشی سرشماری شهرستان قائم شهر گفت: یکی از مهمترین دلایل سختی کار آمارگیران، مهیا نبودن بستر، برای آمارگیری بود.

عبدالعلی ترابی، با بیان این مطلب افزود: در سنوات گذشته، پرسشنامه ها بصورت دستی پر می شد و امسال این کار با تبلت انجام شد و همین امر کمی برای خانواده ها نا آشنا بود و باید قبل از آغاز سرشماری از خانوارها به آنها توضیح داده می شد.

وی، با بیان اینکه رسیدن به خانوار سال ۹۰ در طرح سرشماری عمومی کشاورزی، مهمترین آیتم بود تصریح کرد: خوشبختانه مامورین آمارگیر در شهرستان قائم شهر به این مهم دست یافتند و با رفتن به حوزه های روستایی، به تمام خانوارها سر زدند.

ترابی اظهار داشت: شهرستان قائم شهر در بین شهرهای استان مازندران، تنها شهری است که غایبی نداشت و در صورت نبود خانوار در منزل چندین بار مامورین مراجعه می کردند تا آمار۱۹۸۰ غایب را به صفر برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز