خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی قائم شهر، خبر داد؛

تشکیل کمیته بحران در ایام بارندگی

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۵۲۴

باید در قائمشهر از جوانان تحصیلکرده بهره برد و شرکت های تعاونی با کمک اداره تعاون و سازمان فنی و حرفه ای دایر نمود.

رییس شورای اسلامی قائم شهر، از تشکیل کمیته بحران در شهرداری، بمنظور مدیریت خیابانها و معابر شهر در ایام بارندگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی ابراهیمی در جلسه علنی شورا با بیان اینکه با فرا رسیدن فصل بارندگی، آبگرفتگی در تقاطع های همسطح بویژه در مناطق کوچک سرا و اسکندر کلا مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کند اظهار داشت: برای مدیریت این مشکل، کمیته بحرانی در شهرداری، تشکیل خواهد شد تا نقاط بحران خیز مشخص شود.

وی، در ادامه با تاکید بر اینکه فصل فروش مرکبات آغاز شده است، گفت: باید محل فروش مرکبات که در اول جاده کیاکلا در نظر گرفتیم را ساماندهی کنیم. زیرا سال گذشته مشکلاتی از قبیل عدم داشتن ساعت مشخص و عدم مدیریت در عبور و مرور و تخلیه بار، باعثنارضایتی مردم منطقه شده بود.

ابراهیمی، همچنین به اسکان موقت دستفروشان چهارشنبه بازار درخیابان بابل اشاره کرد و افزود: این زمین برای احداثپارکینگ تجاری در نظر گرفته شده است و از شهردار خواست تا با خرید یا تعیین مکان جدید، دستفروشان را از مکان فعلی انتقال دهد.

در ادامه یکی از اعضای شورای شهر قائمشهر با اشاره به طرح تقاطع غیر همسطح شهید مهدوی، از عدم اطلاع رسانی دقیق توقف این طرح در بین مردم گلایه کرد و گفت: در این دوره از شورا اعضای باتجربه و تحصیل کرده ای حضور دارند که می توان از تجربیات آنها استفاده کرد ولی هنوز به طور قطع نیز نمی دانیم چقدر زمان برای بهره برداری خواهد برد.

بهنام طیبی، افزود: تاکسی های محدوده طرح، خدمات مناسب به مسافران بعد از تقاطع ارائه نمی دهند که این امر، اعتراض مردم و شهروندان را در بر داشته است.

نصرا… دریابیگی نیز، بر استفاده از مشارکت های مردمی برای عمران شهر تاکید کرد و ادامه داد: باید در قائمشهر از جوانان تحصیلکرده بهره برد و شرکت های تعاونی با کمک اداره تعاون و سازمان فنی و حرفه ای دایر نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز