خبرگزاری کار ایران

فرماندار سوادکوه:

خانواده سالم و کارآمد موجب سلامت و سعادت جامعه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۸۳

ازدواج موجب تکمیل و تکامل انسانی می‌شود و انتخاب همسر از مهم‎ترین تصمیم‌ها فرد در زندگی است که باید با توجه به معیارهای منطقی انجام شود.

فرماندار سوادکوه گفت: مسئولان فرهنگی باید برای افزایش آگاهی‌های جوانان در خصوص ازدواج برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش ایلنا، رجب‌علی وهابی، در جلسه ساماندهی ازدواج شهرستان سوادکوه با بیان اینکه ‌ازدواج دارای اثرهای مختلفی در حوزه‌های اجتماعی و فردی است، به نتایج اثرگذاری خانواده سالم در اجتماع اشاره کرد و افزود: خانواده سالم و کارآمد موجب سلامت و سعادت جامعه می‌شود.

وی از قداست ازدواج و تشکیل خانواده در دین اسلام خبر داد و خاطرنشان کرد: ازدواج موجب تکمیل و تکامل انسانی می‌شود و انتخاب همسر از مهم‎ترین تصمیم‌ها فرد در زندگی است که باید با توجه به معیارهای منطقی انجام شود.

وهابی با تاکید بر اینکه انتخاب همسر مناسب با افزایش آگاهی‌های جوانان درباره معیارهای همسر مناسب به دست می‌آید، اظهار داشت: مسئولان فرهنگی باید برای افزایش آگاهی‌های جوانان درباره ازدواج برنامه‌ریزی کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه خواستار برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی و مشاوره ازدواج برای جوانان شد و گفت: برنامه‌ریزی درباره معیار‌های ازدواج موفق و اصول تحکیم بنیان خانواده در سوادکوه برنامه‌ریزی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز