خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران:

کشور روسیه ظرفیت مناسبی برای صادرات محصولات کشاورزی مازندرن است

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۳۰۹

همه فعالیت های تجاری سرمایه گذاران روسی در بندر امیر آباد و استان مازندران مورد پشتیبانی ما قرار خواهد گرفت.

محمد محمد پور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با هیات تجاری روسیه در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران دیدار کرد.

به گزارش ایلنا از ساری؛ محمد محمد پور در این دیدار با اعلام روابط ایران و روسیه اشاره و گفت استان مازندران علاقمند به توسعه روابط با کشور روسیه در شرایط مناسب می باشد.

وی در ادامه به حمایت این سازمان نسبت به سرمایه گذاری ها کشورهای خارجی در مازندران اشاره و تصریح کرد: همه فعالیت های تجاری سرمایه گذاران روسی در بندر امیر آباد و استان مازندران مورد پشتیبانی ما قرار خواهد گرفت.

او به اهتمام این سازمان جهت توسعه صادرات محصولات استان مازندران به کشور روسیه اشاره کرد و افزود: در ۱۷ مهر ماه سالجاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در استان مازندران را برگزار خواهیم کرد و پیام این همایش خیر مقدم به سرمایه گذاران داخلی و خارجی خواهد بود.

محمد پور در ادامه کشور روسیه را ظرفیت مناسبی برای صادرات محصولات کشاورزی استان اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: ما آمادگی صادرات محصولات کشاورزی همچنین مرغ و بالاخص مرکبات تولید استان که هیچ محدودیتی در بازار روسیه برای آن وجود ندارد را داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز