خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان قائم شهر:

ورزش موجب نشاط جسمی و روحی در انسان می شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۴۶۰

خوشبختانه قهرمانان ما این اصل را مدنظر دارند که همین امر باعثموفقیت روزافزون آنان شده است.

امام جمعه شهرستان قائم شهر گفت: ورزش و پرداختن به تحصیل در کنار هم باعثقهرمان پروری می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " آیت الله علی معلمی " در مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان این شهرستان با بیان اینکه ورزش و پرداختن به تحصیل در کنار هم باعثقهرمان پروری می شود اظهار داشت: خوشبختانه قهرمانان ما این اصل را مدنظر دارند که همین امر باعثموفقیت روزافزون آنان شده است.

وی ادامه داد: برگزاری چنین مراسم هایی برای قدردانی از تلاش ورزشکاران و قهرمانان، کار پسندیده و شایسته ای است و این حمایت ها باعثایجاد انگیزه در جوانان خواهد شد.

امام جمعه شهرستان قائم شهر، با بیان اینکه جوانان ما باید ورزش و تحصیل را در کنار هم داشته باشند تاکید کرد: داشتن هرکدام از این دوخصلت نباید مانع دیگری شود.

معلمی افزود: جوانان قائم شهری باید ورزش را جدی بگیرند و از این طریق زمینه سرگرمی سالم و بی ضرر را فراهم سازند زیرا در جامعه ای که جوانان آن پاک و سالم باشند پیشرفت خواهد کرد.

وی ورزش را موجب نشاط جسمی و نشاط روحی دانست و ادامه داد: با روی آوردن به ورزش جلوی خیلی از عادات زشت گرفته خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم که با اجرای جواد خیابانی برگزار شد از قهرمانان و ورزشکاران، مربیان، داوران برتر و پیشکسوتان ورزشی قائم شهر تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز