خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان در حضور نماینده محترم ولی فقیه اظهار داشت:

مازندران در حال حاضر از نظر مدال‌آوری و موفقیت جور ۱۷ استان کشور را می‌کشد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۶۵۸

مازندران قطب ورزش کشور است که ورزشکاران زن و مرد مازندرانی در رشته‌های مختلف تیم ملی موفق به کسب مدال‌های متعدد می‌شوند

برای ترویج قرآن و نماز در بین ورزشکاران و کارکنان ورزش هر دو هفته با حضور ائمه محترم جمعه شهرهای مختلف استان در نمازخانه این اداره کل نماز جماعت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، احمد سعادتمند در مراسم تجلیل از جوانان برتر استان که با حضور حضرت آیت الله طبرسی در نمازخانه اداره کل برگزار شد اظهار داشت: برای ترویج قرآن و نماز در بین ورزشکاران و کارکنان ورزش هر دو هفته با حضور ائمه جمعه شهرهای مختلف استان در نمازخانه این دستگاه ورزشی در ساری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور دو خطیب و ائمه جمعه ‌مرکز استان در بین نمازگزاران دستگاه ورزش تصریح کرد: تاکنون آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و همچنین حجت‌الاسلام قاسمی خطیب موقت جمعه ساری در نماز جماعت حضور یافتند که با استقبال خوب همکاران مواجه شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از حضور حجت‌الاسلام زارع به عنوان امام جماعت این اداره کل تشکر کرد و افزود: هر روز نماز جماعت با حضور ورزشکاران و کارکنان در نماز خانه استان با اقدام خوب حوزه فرهنگی و تربیتی برگزار می‌شود.

سعادتمند از تجلیل ۲۵ نخبه برتر جوان استان در حضور نماینده ولی فقیه و استاندار خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر دستگاه ورزش و جوانان استان در ترویج و اهمیت به نماز، قرآن و فرهنگی از برترین‌های کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حضور ۲۰۶ شهید ورزشکار در استان اظهار داشت: در صورت اعتماد مسئولان به جوانان، آنها می‌توانند نقش به‌سزایی در موفقیت کشور داشته باشند.

سعادتمند در پایان بابیان اینکه ورزش مازندران در حال حاضر از نظر مدال‌آوری و موفقیت جور ۱۷ استان کشور را می‌کشد، بیان کرد: مازندران قطب ورزش کشور است که ورزشکاران زن و مرد مازندرانی در رشته‌های مختلف تیم ملی موفق به کسب مدال‌های متعدد می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز