خبرگزاری کار ایران

احمدی لاشکی در همایش بزرگ تجلیل از معلمان نمونه استان مازندران؛

توجه به مسئله درمان فرهنگیان باید یک اولویت اصلی و جدی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۸۵۰

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خواستار توجه جدی به نیروهای شاغل در ادارات آموزش و پرورش و هم چنین بهره مندی حق نوار مرزی برای آموزش و پرورش مازندران شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خواستار توجه جدی به نیروهای شاغل در ادارات آموزش و پرورش و هم چنین بهره‌مندی حق نوار مرزی برای آموزش و پرورش مازندران شد.

به گزارش ایلنا از ساری، قاسم احمدی لاشکی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگ تجلیل از معلمان استان مازندران با بیان اینکه چه بخواهیم و چه نخواهیم مازندران با ۳۸۸ کیلومتر خط مرزی با کشورهای همسایه، استان مرزی محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: از وزیر ارزشمند می‌خواهیم آموزش و پرورش مازندران را همچون ادارات دیگر استان از حق نوار مرزی بهره‌مند نمایند.

وی با اشاره به بیمه طلایی فرهنگیان گفت: توجه به مسئله درمان فرهنگیان باید یک اولویت اصلی و جدی باشد.

احمدی لاشکی با تاکید بر اینکه باید برای فرهنگیان، بیمارستان‌های فوق تخصصی دایر شود افزود: معتقدم قرار داد بیمه طلایی فرهنگیان در واقع هیچ تفاوتی با وضعیت عادی درمان ندارد و بیمارستان‌ها و بسیاری از پزشکان متخصص خوب طرف قرار داد نیستند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار توجه جدی به نیروهای شاغل در ادارات آموزش و پرورش و همچنین کیفیت بخشی به کلاس‌های ضمن خدمت و آموزش فرهنگیان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز