خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قائمشهر خبرداد:

نصب دستگاه الکترونیک دریافت و پرداخت کرایه تاکسی های قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۵۵

مهمترین موانعی که در نصب این دستگاه‌ها وجود دارد مشکلات مالی و بحثسخت افزاری و پشتیبانیاست که امیدواریم در آینده با درایت اعضای شورا و شهردار این مشکل حل شود.

رئیس سازمان تاکسی رانی شهرستان قائمشهر درحاشیه جلسه شورای اسلامی شهر گفت: در بحثدریافت و پرداخت کرایه‌های تاکسی همیشه دغدغه‌ای میان مسافر و راننده وجود داشت که با راه اندازی دستگاه الکترونیک می‌توانیم این نگرانی‌ها را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر، ایمان عنایتی با اشاره به اینکه درحال حاضردستگاه الکترونیک پرداخت کرایه تاکسی در دو شهر ایران اجرا می‌گردد افزود: در حال حاضر برای خریددستگاه دریافت و پرداخت الکترونیک با ۷ شرکت داخلی و دو شرکت خارجی مذاکره کردیم تا به نتیجه برسیم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین موانعی که در نصب این دستگاه‌ها وجود دارد مشکلات مالی و بحثسخت افزاری و پشتیبانیاست که امیدواریم در آینده با درایت اعضای شورا و شهردار این مشکل حل شود.

عنایتی اظهار امیدواری کرد با راه اندازی این سیستم قائمشهر اولین شهردراستان باشد که به این مهم دست پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: با افزایش قیمت حاملین انرژی قیمت واقعی کرایه‌ها اعلام می‌شود و ما باید هرچه زود‌تر با برطرف کردن مشکلات دستگاههای الکترونیک را تهیه کنیم تاقسمت عمده دغدغه مردم و تاکسیرانان مرتفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز