خبرگزاری کار ایران

فرماندار سوادکوه شمالی:

آمار اقامت مسافرین در هفته دوم نوروز افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۴۱۶

در سالهای قبل نبود نانوایی کشیک، مشکلاتی برای شهروندان و مهمانان نوروزی ایجاد کرده بود که خوشبختانه در نوروز امسال به منظور رفاه حال مسافرین ۱۷ نانوایی بصورت کشیک در سوادکوه شمالی فعالیت دارند.

فرماندار سوادکوه شمالی گفت: با توجه به گردش پذیر بودن مازندرانآمار اقامت مسافرین در هفته دوم نوروز افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازساری، محمد رضا منصوریان در جمع خبرنگاران در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان با بیان اینکه در ۴ نقطه از شهر چادرهای راهنمایی مسافرین برپا شد اظهار داشت: اقامت مسافرین در هفته دوم نوروز افزایش یافت.

وی ادامه داد: مدارسی برای پذیرش و اسکان مسافرین نوروزی مهیا شد که در موج دوم سفر ظرفیت آن تکمیل شد و مساجد را برای اسکان مسافرین مهیا کردیم.

منصوریان افزود: در سالهای قبل نبود نانوایی کشیک، مشکلاتی برای شهروندان و مهمانان نوروزی ایجاد کرده بود که خوشبختانه در نوروز امسال به منظور رفاه حال مسافرین ۱۷ نانوایی بصورت کشیک در سوادکوه شمالی فعالیت دارند.

فرماندار سوادکوه شمالی به ترافیک محور سوادکوه اشاره کرد و افزود: وجود گلوگاهها در تعریض جاده اصلی مشکلاتی ایجاد و تردد را کند کرده است.

وی ادامه داد: با تدابیر نیروی انتظامی قرار شد از گدوک گلوگاهی ایجاد شود تا درچند نقطه ای که خیابان اصلی باریک می شود مشکلی نداشته باشیم.

منصوریان با اشاره به اینکه از ۱۵ روز قبل حوزه شهری و گردشگری از وجود زباله پاک شد و در تقریبا در همه جا سطل زباله تعبیه شده است گفت: با فرا رسیدن روز طبیعت مسافرین هم رعایت کنند و با ریختن زباله چهره طبیعت بکر مازندران را زشت نکنند.

فرماندار سوادکوه شمالی به چهار بانده کردن محور سوادکوه - قائمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ملی بودن پروژه، نیاز به اعتبار بالایی داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز