خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

ساخت پردیس سینمایی ساری همچنان بلاتکلیف مانده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۰۳۲

ساخت پردیس سینمایی ساری در زمینی به مساحت ۷ هزار متر در جاده دریا که جز پروژهای دولت نهم بود هنوز بلاتکلیف مانده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در شهرهای توریستی مازندران سینما نقش مهمی در جذب توریست و گردشگر به استان دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه تنها ۹ سینما بصورت فعال در مازندران وجود دارد اظهار داشت: این آمار برای مازندران که پتانسیل خوبی برای جذب گردشگر دارد جالب نیست.

وی با بیان اینکه در گذشته ۲۱ سینمای فعال در استان داشتیم افزود: ایجاد پردیس سینمایی می تواند در جذب توریست و گردشگر موثر باشد.

ابراهیمی ادامه داد: ساخت پردیس سینمایی ساری در زمینی به مساحت ۷ هزار متر در جاده دریا که جز پروژهای دولت نهم بود هنوز بلاتکلیف مانده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به وضعیت نامساعد سینما های فعلی اشاره کرد و گفت: از نظر اکران فیلمهای بروز و خوب مشکلی نداریم اما فضای فیزیکی سینماهای ما تعریفی ندارد وبا ایجاد پردیس سینما تبدیل به مجتمع تفریحی می شود.

وی به متغیر بودن بلیط فیلمهای اکران شده در نوروز اشاره کرد و گفت: فیلم معراجی ها تا کنون بیشترین بلیط را فروخته است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز