خبرگزاری کار ایران

سلیلی در جمع شورای اقامه نماز گاز مازندران:

نقش روحانیت در تحقق اقتصاد مقاومتی بی بدیل است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۸۴۴

همایش نقش روحانیون در اقتصاد مقاومتی با حضور اعضای شورای اقامه نماز، اعضای شورای پایگاه، فرماندهان بسیج و روحانیون ادارات گاز مازندران برگزار شد.

ایلنا: همایش نقش روحانیون در اقتصاد مقاومتی با حضور اعضای شورای اقامه نماز، اعضای شورای پایگاه، فرماندهان بسیج و روحانیون ادارات گاز مازندران برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، " سید حمزه عمادی " فرمانده بسیج و دبیر ستاد اقامه نماز گاز مازندران در این جلسه که با مراسم مداحی و سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) نیز همراه بود، بحثفرهنگی را دغدغه مسئولان ارشد نظام دانست و گفت: شرکت گاز مازندران در کنار مسائل فنی بر پرداختن به مسائل فرهنگی نیز تاکید ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: ستاد اقامه نماز استان امسال از میان دستگاه های اجرایی استان رتبه برتر را کسب نموده و شایسته تقدیر ویژه شد.

عمادی اقدامات ستاد اقامه نماز گاز مازندران در سال جاری را تشریح کرد و گفت: برگزاری دوره آموزشی مدیریت اقامه نماز ویژه مدیران، دوره آموزشی عمومی فعالان اجرایی نماز، دوره آموزشی ائمه جماعات و روحانیون در مشهد مقدس، دوره آداب و اسرار نماز ویژه کارکنان دولت، یکسان سازی و تجهیز نمازخانه های ادارات گاز مازندران، توزیع محصولات فرهنگی بین کارکنان و خانواده آنها، ارتقاء سطح آگاهی والدین در خصوص نماز و پاسخگویی به شبهات و سوالات دینی فرزندان کارکنان را از جمله برخی اقدامات امسال ستاد اقامه نماز گاز مازندران محسوب می شود.

وی با تقدیر از عملکرد روحانیون گاز مازندران در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، روحانیون را بازوان توانمند ستاد اقامه نماز گاز استان دانست و گفت: روحانیون نقش بسیار مهمی در فعالیت های مختلف شرکت گاز مازندران داشته اند، ضمن اینکه همکاران محترم نیز با حضور این عزیزان از فضائل نماز اول وقت بهره مند شده اند.

عمادی فعالیت روحانیون در بحثقرآنی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: به همت روحانیت معزز شرکت گاز مازندران مسابقات قرآنی کارکنان و همسران کارکنان با حضور بیش از ۴۰۰ نفر برگزار شد.

وی با تاکید بر لزوم فعالیت بیشتر روحانیون در بحثفرهنگی، خاطرنشان کرد: انشاا… در اردیبهشت ماه سال آینده نیز شاهد برگزاری باشکوه مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان خواهیم بود.

فرمانده بسیج گاز مازندران با بیان اینکه ۲۵۰ نفر از کارکنان گاز مازندران و خانواده آنها، در قالب کاروان های راهیان نور نوروز امسال به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام خواهند شد، تاکید کرد: در این اعزام از حضور روحانیون معزز نیز بهره مند خواهیم شد.

" مرتضی تیرملک " مدیر بهره برداری شرکت گاز مازندران نیز در این جلسه با تقدیر از اعضای ستاد اقامه نماز و روحانیون شاغل در گاز مازندران، افزود: مشکلات سطح ادارات باید توسط ستاد اقامه نماز به مدیران ارشد گاز مازندران منتقل شود.

وی نقش روحانیون در سطح ادارات گاز مازندران را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: روحانیون معزز در بحثهای مختلف فرهنگی به ویژه بحثاقامه نماز بسیار تاثیرگذار هستند.

تیرملک با اشاره به کارنامه درخشان شرکت گاز مازندران در بحران برف اخیر گفت: قطعاً این فعالیت های کیفی به برکت برگزاری نماز جماعت بوده است.

وی همچنین بر برگزاری نماز اول وقت در ادارات گاز مازندران تاکید کرد و افزود: روحانیون هرگونه مشکل در خصوص اقامه نماز اول وقت را به ستاد منتقل کنند، چراکه اعتقاد داریم حضور پررنگ تر روحانیون و برگزاری نماز جماعت، سلامت اداری شرکت گاز مازندران را تضمین می کند.

" سلیلی " کارشناس مسائل سیاسی نیز در این همایش مسائلی در خصوص مسائل سیاسی روز و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ارائه داد.

وی با تاکید بر لزوم پرداختن دولت به بحثتولید ملی، نقش روحانیت را در تحقق اقتصاد مقاومتی بی بدیل دانست و گفت: انشاا… با طلایه داری جامعه روحانیون این مساله به بهترین نحو محقق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز