خبرگزاری کار ایران

ازسوی آموزش فنی و حرفه ای مازندران اجراشد؛

آموزش بیش از ۱۴۰۰ نفر از معتادین بهبود یافته

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۸۴۰

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران در سال ۱۳۹۲ طی تفاهم نامه ای با اداره کل بهزیستی استان، اجرای ۱۰ رشته آموزشی از جمله مهارت های کارآفرین، برق کاری ساختمان، قالی بافی و… برای کارآموزان معرفی شده از این ارگان را عهده دار بوده است.

ایلنا: عبدالرضا شریعت نژاد مدیر کل آمزش ها فنی و حرفه ای مازندران گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران در سال ۱۳۹۲ طی تفاهم نامه ای با اداره کل بهزیستی استان، اجرای ۱۰ رشته آموزشی از جمله مهارت های کارآفرین، برق کاری ساختمان، قالی بافی و… برای کارآموزان معرفی شده از این ارگان را عهده دار بوده است.

به گزارش " ایلنا " وی افزود: در این دوره ها ۳۰۰ نفر مرد و ۱۱۷ نفر زن شرکت نموده اند که بیش از ۳۰۰ نفر آنان از اداره کل بهزیستی معرفی گردیده و مابقی از سایر NGO ها بوده اند.

شریعت نژاد ادامه داد: همچنین طبق بند ۳ بخشنامه هیات وزیران، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران، آموزش بیش از ۱۴۰۰ نفر از معتادین بهبود یافته این استان را در قالب ۳۰ رشته آموزشی اجرا نموده است و آموزش دیدگان در این دوره ها از اداره کل زندان ها، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و NGO ها معرفی شده بودند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای در پایان اضافه کرد: ضمناً این اداره کل، به منظور توانمند سازی اقشار آسیب پذیر و یا در معرض آسیب های اجتماعی تفاهم نامه ای منعقد کرده که طی آن ۱۶ رشته آموزشی و مهارتی جهت افزایش مهارت افراد ساکن در بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی در ۴ شهر بابل، ساری، نکا و نور اجرا گردیده است. در این دوره های آموزشی تاکنون جمعاً بیش از ۳۵۱ نفر(۱۸۴زن - ۱۶۷مرد) آموزش دیده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز