خبرگزاری کار ایران

دبیر مجمع نمایندگان مازندران:

کشمکش های سیاسی به نفع مردم مازندران نیست

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۲۷۶

این کشمکش‌ها در حال حاضر به نفع مازندران نیست و از این کشمکش‌های سیاسی مردم متضرر می‌شوند / همه ما یک هدف را دنبال می کنیم و آن بهبود زندگی مردم است و مردم ولی نعمت ما هستند.

ایلنا: دبیر مجمع نمایندگان مازندران تاکید کرد که کشمکش های سیاسی به نفع مردم مازندران نیست.

به گزارش " ایلنا " ٰ " قاسم احمدی‌لاشکی " صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت سالروز ایجاد دفتر مجمع نمایندگان مازندران گفت: تعاملی که بین نمایندگان در استان به لحاظ سهم خواهی استانی از بودجه های دولتی وجود دارد در هیچ دوره از مجلس وجود نداشته است.

وی با ابراز خرسندی از تاسیس دفتر مجمع نمایندگان مازندران در مرکز استان مازندران گفت: با این کار همدلی و همگرایی مطلوب بین نمایندگان بوجود آورد.

وی ابراز امیدواری کرد در سایه همدلی ها مشکلات استان یکی پس از دیگری حل شود.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: حضور مردم مازندران در پای صندووق رای تبلور دیگری از حضور مازندرانی ها را در عرصه نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ کشید.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای ایجاد حماسه اقتصادی نیاز به ریل‌گذاری و برنامه‌ریزی است، گفت: حماسه سیاسی با حضور پرشور مردم محقق شد و با حماسه سیاسی که در کشور رقم خورد آرامش اقتصادی نیز در کشور به وجود خواهد آمد.

وی با اشاره به افزایش بودجه مازندران نسبت به سال گذشته گفت: از محل ماده ۱۸۰ قریب به ۱۷۰ میلیارد تومان به مازندران اختصاص یافت که اگر این رقم با تخصیص همراه باشد مازندران در تخصیص این ردیف بودجه‌ای رتبه سوم کشور را دارد.

احمدی‌لاشکی با ابراز خشنودی از قرار گرفتن ۲۰ هزار تن برنج مازندران در سبد کالا دولت گفت: این اتفاق خوب با تلاش مجمع نمایندگان مجلس اتفاق افتاد و حتی کار به آنجا رسید که می توانست به استیضاح وزیر صنعت، معدن وتجارت منجر شود.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص کشمکش های سیاسی در استان گفت: این کشمکش‌ها در حال حاضر به نفع مازندران نیست و از این کشمکش‌های سیاسی مردم متضرر می‌شوند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ممکن است در حوزه کار مسئولان استانی اشکالاتی وجود داشته باشد ولی اگر در مسیری قرار بگیریم که با تفاهم بتوانیم مشکلات را حل کنیم قطعا استان متضرر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه نباید در عزل و نصب‌ها نباید نمایندگان ریز شوند، افزود: انتظار نمایندگان از مسئولین این است که در این گونه موارد با آنها مشورت شود و برای موفقیت دولت در استان باید با دولت تدبیر و امید همکاری کرد و در کنار او قرار گرفت.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران افزود: همه ما یک هدف را دنبال می کنیم و آن بهبود زندگی مردم است و مردم ولی نعمت ما هستند.

" احمدی‌لاشکی " در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کار هیئت دولت در قضیه میانکاله گفت: هیئت دولت خلاف قانون عمل کرد میانکاله بخش جدا ناپذیر از مازندران است و هیچگاه ما اجازه نخواهیم داد این اتفاق بیفتدد.

احمدی‌لاشکی گفت: در این خصوص نامه اعتراض‌آمیزی از سوی نمایندگان مجلس نوشته شد و منتظر نتیجه هستیم و در نامه‌ای اعلام کردیم که اقدام دولت مغایر قانون است و مجلس این مصوبه دولت را از طریق رئیس مجلس ابطال کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز