خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

امربه معروف و نهی از منکر از نشانه‌های اسلام سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۴۴۰

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران امربه معروف و نهی ازمنکر را تکلیف و حق دانست، گفت: امربه معروف و نهی از منکر از نشانه های اسلام سیاسی است، جبهه فرهنگی دشمن به دنبال این است که مسلمانان دین بدون سیاست داشته باشند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی بعدازظهر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به رژیم صهیونسیتی را تبریک و از اقدام نیروی انتظامی دلاور در اجرای طرح عفاف و حجاب، گفت: فرماندهی کل قوا به صراحت حجاب را امری شرعی دانستند، انتظار داریم همه علما، مراجع و نهادها از این تصمیمی که گرفته شد حمایت کنند و به موازات آن دستگاه‌های فرهنگی به‌خصوص تشکل‌های مردمی نیز حمایت داشته باشند.

وی برلزوم حمایت مردم از نیروی انتظامی در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب تاکید کرد و افزود: اگر با ناهنجاری در حوزه پوشش و حجاب برخورد نشود خدای ناکرده بی‌حجابی به فرهنگ تبدیل خواهد شد که زیبنده جامعه اسلامی نیست.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران  امربه معروف و نهی ازمنکر را تکلیف و حق دانست، گفت: امربه معروف و نهی از منکر از نشانه های اسلام سیاسی است، جبهه فرهنگی دشمن به دنبال این است که مسلمانان دین بدون سیاست داشته باشند.

وی افزود: امربه معروف و نهی ازمنکر از خود گذشتن، ایثار و شجاعت می خواهد.

آیت‌الله لائینی همچنین بر امنیت آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز