خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران خبر داد؛

راه‌اندازی سه پویش متفاوت در نمایشگاه قرآن مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۷۱۱

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از راه‌اندازی سه پویش متفاوت در نمایشگاه قرآن استان مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سکینه خاتون مهدیان پور در حاشیه نمایشگاه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی، گفت: یکی از اقدامات بسیار مناسب در استان مازندران کتابت ترجمه قرآن کریم است.

وی با اعلام اینکه ترجمه قرآن کریم به همت کتاب‌خوانان مازندران کتابت می‌شود، افزود: این کتاب از کتابت ۱۰۰ صفحه از قرآن کریم به خط عثمان طه و ترجمه آیت‌الله مکارم شیرازی انجام می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با اشاره به همکاری انجام‌شده برای برگزاری نمایشگاه قرآن در استان مازندران گفت: سه پویش حفظ قرآن کریم، حفظ سوره فجر و جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با محوریت این نمایشگاه در استان راه‌اندازی شده است.

مهدیان پور با اشاره به فعالیت ۷ هزار کودک و نوجوان مازندرانی برای کتابت قرآن کریم با محوریت اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، افزود: این کتابت از هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با سهمیه ابلاغی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به میزان یک‌صد صفحه از قرآن به خط عثمان طه انجام‌ شده است.

وی اضافه کرد: در بخش تالار گفتگو با همکاری انجمن خوشنویسان استان مازندران ترجمه این یک‌صد صفحه از قرآن کریم از آیت‌الله مکارم شیرازی نیز به‌زودی کتابت خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از جانمایی کتاب‌هایی با محوریت حوزه قرآن و عترت در غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران در نمایشگاه قرآن استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای خوانش و امانت گرفتن این کتب می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی استان مراجعه کنند.

مهدیان پور از برگزاری مسابقات نقاشی و نماز برای کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز