خبرگزاری کار ایران

بیست‌ و‌ چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۸۲۰

بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران صبح شنبه ۱۸ فروردین در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در افتتاح این نمایشگاه گفت: قرآن‌دوستان و قرآن‌مروجان جایگاه ویژه‌ای در این نمایشگاه دارند که بابد موردتوجه قرار گیرند.

وی با تاکید بر برگزاری نمایشگاه قرآن از ابتدای ماه رمضان، افزود: برگزاری نمایشگاه از ابتدای ماه مبارک فرصت دیدار با فعالیت‌ها و آثار حوزه معارف قرآنی برای روزه‌داران فراهم می‌کند و بهتر است این نمایشگاه تا بعد رمضان تمدید شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: انتظار می‌رود که نیازمندی‌های جامعه قرآنی با قیمت تمام‌شده مناسب در معرض نمایش باشد یا اینکه جدیدترین محصولات قرآنی که در مراکز و موسسات مربوطه تولید شده را معرفی کنند.

آیت‌الله لائینی افزود: در این نمایشگاه قرآن‌هایی با قیمت تمام‌شده مناسب به علاقمندان اهدا شود زیرا اهدای قرآن به علاقمندان سبب ترویج فرهنگ قرآن‌خوانی و انس با آن می‌شود.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: هرچه جامعه قرآنی‌تر باشد رحمت خداوند به آن جامعه بیشتر است.

وی با تاکید بر نظرسنجی عمومی درباره میزان رضایت از برگزاری این دوره از نمایشگاه، گفت: انتظار داشتیم نهادهای ببیشتری در این دوره حضور و فعالیت داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در رابطه با جنگل‌خواری در مازندران اظهار داشت: با هر گونه فساد و تجاوز به اموال عمومی و منابع‌طبیعی به شدّت مخالف و طرفدار برخورد با مفاسد هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز