خبرگزاری کار ایران

تاکید امام جمعه ساری بر تکمیل طرح هادی در روستاهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۴۵۹

آیت‌الله لائینی گفت: یکی از دغدغه‌های روستاییان بافت و حریم روستایی است و نیاز آن دارد که طرح‌های هادی نیمه کاره تکمیل شود.

به گزارش ایلنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه و شهادت جمعی از سربازان مدافع امنیت و مقاومت را تسلیت گفت.

وی همچنین از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد و تلاش‌های اصحاب رسانه و رسانه ملی را در پوشش حماسه باشکوه مردم ارج نهاد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مناسبت‌های پیش رو و سالروز تأسیس حساب ۱۰۰ حضرت امام راحل خواستار توجه به مسائل این حوزه شد و گفت: یکی از دغدغه‌های روستاییان بافت و حریم روستایی است و نیاز آن دارد که طرح‌های هادی نیمه کاره تکمیل شود.

وی به روز ملی فناوری هسته‌ای اشاره کرد و افزود:  ملت ایران اسلامی در این زمینه به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته است.

آیت‌الله لائینی دعوت به حق را از جمله مأموریت‌های دین وپیامبر اسلام برشمرد و خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام مردم را به ایستادگی و حق دعوت کرده است.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه جبهه حق با محوریت ام‌اقری مقاومت ایران اسلامی در منطقه گسترش یافته است، گفت: گروه‌های مقاومت برای ایستادگی مقابل ظلم و جنایت آمریکا و صهیونیست‌ها، جبهه گسترده‌ای از حق را تشکیل دادند.

وی افزود: امروز شعار انحرافی نه غزه، نه لبنان برخلاف جبهه حق است زیرا لبنان، سوریه، یمن و عراق بخشی از جبهه حق به شمار می‌روند و مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی قدس، از جبهه مقاومت حمایت کردند.

آیت‌الله لائینی ادامه داد: شهیدان مدافع حرم و مقاومت در جبهه حق به شهادت نائل آمدند؛ امروز به برکت مقاومت جبهه پوشالی صهیونیستی را فرو می‌پاشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حجاب مساله واجب شرعی و قانون است، گفت: عده‌ای در تلاش هستند تا ابتذال فرهنگی را در جامعه ترویج دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز