خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

بیست‌وچهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۸۹۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت ۱۸ تا ۲۱ فروردین ماه در ساری خبر داد.

به گزارش ایلنا، احسان آهنگر از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در دهه پایانی ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: به همت گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران در ساری گشایش می یابد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ نورانی قرآن و عترت و معرفی دستاوردهای قرآنی این اداره کل از روز شنبه ۱۸فروردین‌ماه جاری مصادف با ۲۶ماه رمضان در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران برپاخواهد شد، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نمایشگاه تا ۲۱ فروردین‌ماه جاری دائر خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه تازه‌های نشر قرآن و عترت در این نمایشگاه در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت، یادآورشد: محصولات قرآنی، فرهنگی، نماز و ... نیز در نمایشگاه قرآن و عترت مازندران عرضه می شود.

وی از جانمایی غرفه‌هایی جهت ارائه گزارش عملکرد و اقدامات قرآنی دستگاه‌های اجرایی استان در این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: غرفه‌های کودک و نوجوان نیز با هدف انس نسل نو با قرآن معجزه رسول خدا حضرت محمد مصطفی (ص) برپا خواهد شد.

آهنگر با بیان اینکه روزانه جشن رمضان و محافل انس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین المللی دراین نمایشگاه برپا می شود، گفت: اکران فیلم و کتابت وحی نیز برای این نمایشگاه تدارک دیده شده است.

وی از رونمایی از آثار فاخر فرهنگی هنری در نمایشگاه قرآن مازندران خبر داد و یادآورشد: علاقه‌مندان می‌توانند در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و نوبت عصر از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برای بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت حضور بهم رسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز