خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

۱۱۲ هزار مسافر نوروزی از بقاع متبرکه مازندران بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۴۶۰

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه از ابتدای طرح آرامش بهاری تاکنون حدود ۱۱۲ هزار مسافر به زیارت امامزادگان استان مشرف شدند، گفت: تاکنون ۶ هزار و ۷۴۰ مسافر نوروزی در سوئیت‌ها و زائرسراهای بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی با اشاره به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان، اظهار کرد: این طرح با هدف میزبانی از مسافران نوروزی و خدمات دهی به زائران در اماکن مذهبی استان اجرا می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های اوقاف مازندران را ترویج گردشگری مذهبی در بقاع متبرکه بیان کرد و افزود: بقاع متبرکه و امامزادگان استان باتوجه به شرایط محیطی و مناظر طبیعی اطراف بقعه، از زیبایی و طبیعت خاصی برخوردار هستند که مسافران و زائران می‌توانند از این ظرفیت در قالب زیارتی و تفریحی بهره‌گیری کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به حضور پرشور مسافران نوروزی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان، گفت: از ابتدای طرح آرامش بهاری تاکنون حدود ۱۱۲ هزار مسافر به زیارت امامزادگان مازندران تشرف یافتند.

حیدری با اشاره به مهیا بودن سوئیت‌ها و زائرسراهای بقاع متبرکه، عنوان کرد: تاکنون ۶ هزار و ۷۴۰ مسافر نوروزی در سوئیت‌ها و زائرسراهای بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

وی خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه مازندران آماده میزبانی از موج دوم سفرهای نوروزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز