خبرگزاری کار ایران

با موافقت اعضای شورای شهر مرکز استان؛

عوارض روستاهای اطراف سکوی زباله ساری نصف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۶۸۵

اعضای شورای شهر ساری با تخفیف ۵۰ درصدی عوارض روستا‌های اطراف سکوی موقت زباله در اتوبان ساری- قائمشهر موافقت کردند.

به گزارش ایلنا، هشتادوهشتمین نشست علنی شورای شهر ساری، محل بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات گوناگونی بود از جمله اخذ غیر قانونی ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری طرح تفصیلی قدیم به جدید دارای اعیان، افزایش خدمات دهی ناوگان عمومی، ساماندهی دستفروشان تا تخفیف تعرفه عوارض روستاهای اطراف سکوی زباله.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: رمضان؛ ماه خود سازی است، اینکه مراقبت رفتارهای خود باشیم‌ و از این فرصت بهترین بهره را ببریم.

پرویز شعبانی به ۲۲ اسفند روز شهدا اشاره و به شهدا و خانواده‌های معظم شهدا ادای احترام کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری به تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ اشاره کرد و ضمن خدا قوت به کارکنان شهرداری ساری خواستار فضاسازی مناسب برای این ایام شد.

وی یادآور شد: بودجه‌ای که با تلاش شهرداری بسته شد؛ امید داریم‌ با همکاری شورای اسلامی و شهرداری، شهروندان مرکز استان شاهد حرکت و تحول چشمگیر در سال جدید باشند.

سید حسن احمدی سقندیکلایی عضو شورای اسلامی شهر به اخذ ارزش افزوده اشاره کرد و پیرامون ضرورت تبعیت شهرداری از قانون در دریافت ارزش افزوده تغییر کاربری طرح تفصیلی تذکر داد.

وی افزود: این‌موضوع اکنون در شهرداری‌های مناطق در حال انجام است در صورتیکه که نه مصوب شورای شهر است و نه در دفترچه عوارض پیش‌بینی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: اخذ ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری طرح تفصیلی قدیم به جدید برای املاکی که اعیانی دارند، قانونی نیست.

در ادامه حسین وریجی دیگر عضو شورای اسلامی گفت: شهرداری ساری علاوه بر زیباسازی در کاهش ترافیک شهری کمک‌کار راهنمایی و رانندگی باشد.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن عید نوروز افزایش حمل و‌نقل عمومی از جمله تاکسی‌ها از ضروریات است که سازمان حمل و‌نقل، بار و مسافر شهرداری باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشد.

وریجی ادامه داد: با توجه به تعدد تاکسی در ساری اما دسترسی شهروندان به این وسیله نقلیه عمومی مشکل بوده و خدمات رسانی ضعیف است، انتظار می‌رود شهرداری در این مورد ورود جدی داشته باشد تا خدمات‌رسانی به شهروندان در بالاترین سطح انجام و‌مشکلات مربوط به ترافیک و‌مسائل دیگر کم‌رنگ‌تر شود.

پس از بیان نکاتی کوتاه پیرامون موضوعات شهر و شهرداری از سوی دیگر اعضای این شورا، منتخبین مردم ساری در پارلمان شهری وارد ۱۳ دستور کار این جلسه شدند.

در این جلسه اعضای شورا با تخفیف ۵۰ درصدی عوارض روستاهای اطراف سکوی موقت زباله در اتوبان ساری- قائمشهر موافقت کردند.

از دیگر نامه‌های مربوطه به این جلسه موضوع فروش مغازه‌های جدیدالاحداث ترمینال دولت بود؛ این ۱۱ مغازه‌ در کمربندی شرقی جلوی ترمینال دولت واقع شده‌اند که در حال تکمیل شدن هستند.

اعضای شورای ششم به شرط اعلام مبلغ فروش مغازه‌ها در صحن شورا با این موضوع موافقت کردند.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر به احتمال خیلی زیاد این جلسه آخرین جلسه برای سال‌جاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز