خبرگزاری کار ایران

طنین زنگ نیکوکاری در مدارس مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۳۹۹

زنگ نیکوکاری هم‌زمان با سراسر کشور در مدارس مازندران با شعار «عید همدلی» با حضور مسئولین استانی طنین‌انداز شد.

به گزارش ایلنا، میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران در آیین برگزاری زنگ نیکوکاری در مدرسه هدی صمدائی شهرستان ساری گفت: یکی از فعالیت‌های شاخص کمیته امداد امام خمینی (ره) در طول سال، جشن نیکوکاری است که هرساله جهت حمایت و یاری‌رساندن به اقشار نیازمند از ابتدای اسفندماه آغاز و تا پایان اسفند ادامه دارد.

وی افزود: جشن نیکوکاری باهدف ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه، یاری‌رساندن به ۱۶٠٠٠ دانش‌آموز تحت حمایت در مازندران با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش، سازمان دانش‌آموزی، صداوسیما، اداره کل ورزش و جوانان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر سازمان‌های همسو در خدمت‌رسانی به نیازمندان برگزار می‌گردد.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به اینکه پاکت‌های مخصوص جمع‌آوری کمک‌های نقدی جشن نیکوکاری در مدارس سراسر استان توزیع‌شده است گفت: این حرکت در جهت آموزش مفاهیمی همچون نوع‌دوستی و کمک به محرومان در نسل‌های آینده که در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش نیز تأکید شده است و مردمی سازی فرایند خدمت به نیازمندان برگزار می‌گردد.

معافی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) با ایجاد ۲۰۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی با همکاری مراکز نیکوکاری در سراسر استان، از ابتدای هفته احسان و نیکوکاری پذیرای دریافت مهربانی هم استانی‌های عزیز بوده و در پایان هفته نیز در مصلی نماز جمعه کلیه شهرستان‌ها مستقر است.

وی با اشاره به همراهی و همدلی مردم مازندران که همواره زبانزد بوده است گفت: در ایام جشن نیکوکاری سال گذشته کمک‌های عیدانه به ارزش ۶۲ میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت اهداشده است که با پیش‌بینی‌های انجام‌شده و همراهی خیرین عزیز به یاری خدا این مبلغ در سال جاری به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق شماره کارت ۶٠۳۷۹۹۷۹٠٠٠٠۱۵٠۵ و از طریق شماره‌گیری کد دستوری #٠۱۱*۸۸۷۷*سفره‌های نیازمندان را در ایام نوروز ۱۴۰۳ رنگین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز