خبرگزاری کار ایران

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور:

10 مرکز مجهز اعتیاد در کشور راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۱۰۵

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: تاکنون ۱۰ مراکز مجهز ترک اعتیاد با کمک خیران و تفاهم‌نامه با سپاه در کشور راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایلنا، سردار اسکندر مؤمنی چهارشنبه‌شب در مراسم افتتاح مرکز دولتی نگهداری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد در بابل بابیان اینکه در نقاط مختلف کشور به دنبال راه‌اندازی مراکز مجهز ترک اعتیاد هستیم، گفت: در ۲۴ استان کشور مجمع خیرین برای توسعه مراکز ترک اعتیاد راه‌اندازی شده است.

وی از اعتیاد به عنوان یک آسیب بزرگ اجتماعی یاد کرد وافزود: با تفاهم‌نامه‌ای که با سپاه منعقد کردیم ۱۰ مرکز مجهز بازپروری در سطح کشور راه‌اندازی شد.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: این مرکز حدود ۱۰ سال رهاشده بود با پیگیری‌های حاصله این مرکز با پیگیری استاندار و همکاری مجموعه سپاه کربلا ساخته‌شده است و این مرکز با ظرفیت حدود ۵۰۰ نفر افتتاح شد و در ادامه ظرفیت آن افزایش پیدا خواهد کرد.

سردار مؤمنی افزود: سال گذشته مازندران در حوزه پیشگیری و درمان رتبه نخست را در کشور کسب کرد و به‌اندازه بودجه‌ای که دولت در طول سال به این حوزه اختصاص داد به همین مقدار خیران کمک کردند.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: در ساخت مراکز ترک اعتیاد مردم و خیران نقش مهمی دارند.

علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران نیز اعتیاد را آسیب اجتماعی در جامعه عنوان کرد و گفت: سیاست‌های کلی در زمینه مواد مخدر از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ‌شده است، مقدماتی باید فراهم کرد تا سیاست‌های عملیاتی در این زمینه تصویب و اجرایی شود.

وی پیشگیری را سیاست راهبردی ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد و افزود: علاوه بر این تلاش داریم تا از همه ظرفیت‌ها برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز