خبرگزاری کار ایران

در ایام دهه فجر؛

۵۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۹۰ میلیارد تومان در شهرستان ساری افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۴۳

در ایام دهه فجر ۵۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۹۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود. / یکی از این پروژه‌ها، کارخانه سیمان کیاسر است.

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: از وظایف مسئولان است که تعهدات گذشته برای احداثپارک موزه را اجرایی کنند.

به گزارش ایلنا از ساری علی نبیان در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که در محل مرکز فرهنگی(پارک موزه) دفاع مقدس برگزارشد اظهار داشت: از ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تملک دارایی استان، ۷ میلیارد تومان برای احداثپارک موزه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه به عنوان خدمتگزار شهدا وظیفه خود می‌دانیم که در احداثپارک موزه، تلاش کنیم، افزود: از وظایف مسئولان است که تعهدات گذشته برای احداثپارک موزه را اجرایی کنند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه گام ما در احداثپارک موزه باید اجرایی باشد نه اینکه فقط در کلام، بگوییم، ادامه داد: تلاش حوزه معاونت عمرانی بر این است تا با همدلی و همفکری گام بلندی برای اهتمام این فضا برداریم.

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر ۵۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۹۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: ‌ یکی از این پروژه‌ها، کارخانه سیمان کیاسر است.

نبیان با اشاره به اینکه حماسه سیاسی در ۲۴ خرداد توسط مردم اتفاق افتاد، یادآور شد: اکنون وظیفه ماست که حماسه اقتصادی را برای مردم رقم بزنیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز