خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر ساری:

جداسازی میاندرود از ساری به دلیل مسائل سیاسی بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۷۵

عضو شورای شهر ساری جدا شدن شهرستان میاندرود از شهر ساری را به بدلیل مسائل سیاسی عنوان کرد. / برای توسعه ساری شورای شهر و شورای شهرستان طرح مشترکی ارایه دهند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری گفت: در جلسات شورا که مجمع نخبگان است باید برای مشکلات شهر راهکار پیدا نمود و آدمهای کاری را برای اجرای آن پیدا کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، علیجان شمشیربند در نشست مشترک اعضای شوراهای شهر و شهرستان افزود: افراد مستعدی در شورای شهرستان حضور دارند که باید از توان آن‌ها برای سازندگی بهره‌مند شد.

وی خطاب به اعضای شورای شهرستان تصریح کرد: اگر نمایندگان شهرستان در مجلس نماینده ۵۰۰ هزار نفر از اهالی شهرستان هستند شما هم نماینده این مردم هستید و باید به مدیران فشار بیاورید تا کاری برای شهرستان و شهر مرکز استان انجام شود واز علمای بزرگوار و استاندار بخواهید که راه توسعه شهر را هموارکنند.

شمشیربند به ضرورت افزایش تعداد نمایندگان شهرستان مرکز استان اشاره کرد و افزود: اکنون همه شهر‌ها تلاش می‌کنند سهم بیشتری از اعتبارات استان را بخود اختصاص دهند و اگر تعداد نمایندگان ساری ۳ نفر باشند قطعادر استان حرف اول را خواهیم زد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری پیشنهاد کرد: برای توسعه و سازندگی ساری بهتر است شورای شهر و شورای شهرستان طرح مشترکی ارایه دهند.

عضو شورای شهر ساری تاکید کرد: نباید جلسات مشترک شورای شهر و شهرستان همانند جلسات عادی شورای شهر، دو ساعته برگزار شود.
عضو شورای شهر ساری با اشاره به جدا شدن شهرستان می‌اندرود از شهر ساری و مشکلاتی که از بابت این جدا سازی در حال حاضر گریبانگیر شهرستان ساری است، گفت: جدا سازی می‌اندرود از ساری به دلیل مسائل سیاسی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز