خبرگزاری کار ایران

شهردار بهشهر:

آشنا نبودن مردم با وظایف شهروندی از مشکلات مدیریت شهری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۰۳

آشنا نبودن مردم با وظایف شهروندی موجب انتظار داشتن مطالبات غیرمنطقی و بی توجهی به خواسته های قانونی شهرداری است.

شهردار بهشهر گفت: اجرای طرح شهردار مدارس با هدف واگذاری مسوولیت‌ها به جوانان و دانش آموزان، یکی از راه‌های آشنا کردن نسل آینده با وظایف و انتظارات شهروندی است.

به گزارش ایلنا از بهشهر، حمید آزموده در جلسه شورای اموزش و پرورش بهشهر که در شهرداری این شهر برگزار شد با پیشنهاد اجرای این طرح به آموزش و پرورش اظهار کرد: شهرداری آمادگی دارد برای اجرای این طرح، آموزش و پرورش را از لحاظ اعزام کار‌شناس و مدرس و تامین لوازم مورد نیاز این طرح یاری کند.

وی گفت: یکی از مشکلاتی که مدیریت شهری در حال حاضر با آن رو به رو است، آشنا نبودن مردم با وظایف شهروندی است که نتیجه آن، داشتن مطالبات غیرمنطقی و بی‌توجهی به خواسته‌های قانونی شهرداری است.

شهردار بهشهر افزود: اگر این طرح در مدارس اجرا شود، نسل آینده نه تنها با وظایف و خواسته‌های خود آشنا می‌شود بلکه به طور کامل از همه امکاناتی که برای وی مهیا شده است مراقبت خواهد کرد.

آزموده ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در شهر با آن دست به گریبان هستیم، وارد شدن آسیب‌های فراوان به امکانات مهیا شده برای شهروندان است که این موارد همواره موجب وارد شدن خسارت به اموال عمومی شهر می‌شود.

وی گفت: به تازگی اجرای طرح واگذاری مدیریت شهری به شهروندان را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و در گام اول اجرای این طرح، پارک بوستان به عنوان یکی از پارک‌های بزرگ بهشهر توسط دانش آموزان و کادر مدیریتی مدرسه فردوسی بهشهر اداره خواهد شد.

شهردار بهشهر افزود: باید این تفکر در شهر ترویج پیدا کند که همه اموال و وسایلی که در شهر وجود دارد، متعلق به خود مردم است و اگر آسیبی به این لوازم وارد شود، هزینه آن از طریق عوارض پرداختی مردم تامین خواهد شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز