خبرگزاری کار ایران

انتقاد معاون استاندار مازندران از رسانه‌ها :

با اقدامات رسانه‌ای نمی‌توانید ما را از صحنه خارج کنید/ حداقل درآمد روزانه پیمانکار ساماندهی به سواحل سی‌سنگان ۱۰۰ میلیون تومان است/ اما دریغ از ارائه کمترین خدمات به مسافران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۱۱۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جمع رسانه ها گفت: نقد و انتقاد سازنده از سوی رسانه ها در حوزه های مختلف را با جان و دل می پذیریم اما مقابل تخریب ها می ایستیم.

به گزارش  ایلنا، روح الله سلگی با اشاره به رسالت سنگین رسانه ها در جریان سازی ها و حفظ ارزش های انقلاب و نظام گفت: به عنوان مسئول ارشد امنیت استان اجازه نخواهم داد برخی رسانه ها با دریافت پول و امکانات، مسئولان و خادمان نظام در استان را تخریب کنند.

وی گفت: از 10 نقدی که رسانه ها به من وارد می کنند؛ یک نقد به قصد تخریب صورت می گیرد وبنده ازجریانات پشت پرده این نقدها مطلع هستم . صفر تاصد برخی مقالات انتقادی با هدف تخریب اشخاص ومدیران استان انجام می شود.

معاون استاندار مازندران گفت: با این گونه اقدامات رسانه‌ای نمی توانید ما را از صحنه خارج کنید؛ اجازه رانت خواری در استان را نمی دهیم و واکنش اینگونه افراد در برابر اقدامات ما طبیعی است. اطمینان می دهیم که در برابر صاحبان زر و زور ایستادگی خواهیم کرد و در برابر خواسته هایشان کرنش نمی کنیم.

روح الله سلگی با انتقاد شدید از این که در سالهای گذشته بهره برداری ازظرفیت های اقتصاد دریا در استان مغفول مانده است؛ گفت: با وجود 477 کیلومتر سواحل دریایی در مازندران به جای استفاده از این ظرفیت خدادادی باید دائم نگران آمار غرق شدگان باشیم.

وی بهره برداری رانت گونه برخی افراد در منطقه سی سنگان را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت: درآمد روزانه حداقل فردی که پیمانکار بوده وظیفه ساماندهی ساحل و خدمت به مسافران را در  دریای این منطقه دارد؛ 100 میلیون تومان است اما دریغ از ارائه حداقل خدمات به مسافران و شهروندان استان ؛ من و همکارانم به او تذکر شدید دادیم که منطقه را به جایگاهی تبدیل کرده که محل فحاشی به نظام  شده است ، هر چند بعد ازچند روز مطلع شدیم که تغییرات اساسی در منطقه مورد نظر ایجاد شده است.

سلگی به کاهش محسوس آمار غرق شدگان در سواحل استان مازندران از نیمه مرداد ماه اشاره کرد و گفت: آمار بالای غرق شدگان دلایل متعددی داشته که یکی از آنها عدم پرداخت مطالبات ناجیان غریق بود که به طور کامل تسویه حساب کردیم و ظرف 9 روز گذشته یک نفر غریق نداشته ایم.

معاون استاندار مازندران گفت: سال گذشته با وجود محدودیت های کرونایی و ممنوعیت سفر و شنا در سواحل آمار غرق شدگان در سواحل استان 105 نفر بوده و امسال این رقم به 72 یا 73 نفر کاهش یافته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز