خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

خیرین مازندرانی 154 میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان کمک کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۰۴۲

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مارندران گفت: خیرین مازندران در سال 1400 به 154 میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کردند که از این میزان 49 میلیارد در حوزه درمان و 105 میلیارد تومان در حوزه بهداشت بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا،  فرهاد غلامی در همایش تجلیل از خیرین حوزه سلامت، نقش خیرین را در توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان مهم دانست و گفت: خیرین نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت استان مازندران ایفا کردند که نقش‌آفرینی آنان در این حوزه پراهمیت و ستودنی است.

وی به نقش خیرین در شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: خیرین حلقه وصل بین بخش دولتی و مردم هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مشارکت خیرین در حوزه بهداشت و درمان علاوه بر فراهم آوردن زیرساخت درمان کمک‌حال دولت در این زمینه است که اگر نبودند خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان برای دولت با مشکل مواجه می‌شد.

غلامی افزود: نقش و مشارکت مردم در قالب بسیج در دوران دفاع مقدس به‌خوبی خودش را نشان داد و این مهم هم‌اکنون با مشارکت حداکثری ادامه دارد.

وی به افرایش مشارکت مردمی در حوزه سلامت اشاره کرد و  گفت: در سال 1397 میزان مشارکت 19 میلیارد تومان بود که در 9 ماهه 1400 به 76 میلیارد و در تمام سال 1400 به 154 میلیارد تومان رسیده است که از این میزان 49 میلیارد در حوزه درمان و 105 میلیارد تومان در حوزه بهداشت بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران عنوان کرد که کمک خیرین در همه حوزه‌های سلامت قابل‌توجه بوده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز