خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

ضرورت رعایت حقوق مصرف کنندگان/ نظارت بر بازار و نرخ اجناس امری الزامی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۹۶۷

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به ۹ اسفند؛ روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: باید نسبت به رعایت حقوق مصرف کنندگان، نظارت صورت گیرد و نظارت بر بازار، اصناف و نرخ اجناس امری الزامی است.

 به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه کرد و گفت: باید برای خدا احترام قائل باشیم و حرمت دین خدا نگه راداریم.

وی ایمان، دین و ولایت را بزرگ‌ترین نعمت الهی دانست و افزود: باید به دین خودمان ایمان داشته و تقواپیشه کنیم و قدر نعمات الهی را بدانیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران در بخش دیگر از سخنانش به 25 رجب به سالروز شهادت امام موسی کاظم؛ امام هفتم اشاره کرد و گفت: کاظم یعنی فرو خورنده خشم؛ یکی از ویژگی‌هایی که امروز جامعه به آن نیاز دارد.

آیت‌الله لائینی به هشت اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم درزمینهٔ تربیتی موفق باشیم باید خانواده، مدرسه و مسجد را با یکدیگر پیونده دهیم با پیوند این سه رکن می‌توانیم در آینده در مقابل هجمه با دشمنان موفق باشیم و مسئولان امر نیز راهکارهایی را رهبر عزیزمان بیان فرمودند را جدی بگیرند.

وی به مبعث حضرت رسول اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: از هفت میلیارد انسان‌های که روی کره زمین زندگی می‌کنند چند درصدشان خداشناس بوده و مسلمان هستند و موفق شدند که از این دنیا پیروی کنند باید قدر این دین را بدانیم.

آیت‌الله لائینی بابیان اینکه پیامبر اکرم (ص) به داشتن اخلاق نیکو اهمیت خاصی می‌داد، اخلاق برای پیامبر هم راهبرد و هم راهکار بود، ادامه داد: پیامبر برای این مبعوث شد تا فضائل اخلاقی را در میان مردم کامل و تقویت کند.

خطیب نماز جمعه ساری اخلاق را لازمه جامعه بشریت دانست و بیان کرد: امروز بی‌صداقتی‌ها، بی‌وفایی‌ها، دزدی‌ها و دروغ‌ها و دروغ‌پراکنی در دنیا فروان است و این‌همه جنگ و جدال جنایت نتیجه بی‌اخلاقی‌ها است. باید انسانی اخلاق محور باشیم.

وی بابیان اینکه پیامبر اکرم فرمودند آن‌کسی ایمانش کامل تراست که اخلاقش برتر باشد، تأکید کرد که ما که در جامعه مسلمان انقلابی و پیرو مکتب اهل‌البیت (ع) زندگی می‌کنیم باید تجسم اخلاق باشیم.

آیت‌الله لائینی به نهم اسفند سالروز وفات حضرت ابوطالب بزرگ‌ترین حامی پیامبر اشاره کرد و افزود: کسی که مؤمن بوده و مؤمن از دنیا رفته است، متأسفانه برخی گرایش‌های درون حوزه اسلام نسبت به او بسیار ظلم کرده و ناجوانمردانه او را قضاوت می‌کنند.

 نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به ۹ اسفند؛ روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: باید حقوق مصرف‌کنندگان به‌ویژه در آستانه سال نو در اجناس رعایت شود؛ اجناس فراوان و نرخ متعادل باشد.

آیت‌الله لائینی به 24 رجب به سالروز فتح قلعه خیبر اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران هم موشک خیبر شکن داشته و هم عملیات خیبر داشتیم اما هنوز قلعه‌هایی از خیبر همچون قلعه آهنین رژیم صهیونیستی اسرائیل که باید به دست فرزندان اسلام فتح شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز