خبرگزاری کار ایران

رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی آموزش و پرورش مازندران:

جشنواره تولید محتوای الکترونیکی مدرسه محور در مازندران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۴۸

جشنواره تولید محتوای الکترونیکی مدرسه محور با هدف افزایش مهارت‌های حرفه‌ای مدیران، معلمان و دانش آموزان در استان برگزار می‌شود.

جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با موضوعات: درس افزار، نرم افزار، بازی و سرگرمی و… در دوگروه دانش آموزی و فرهنگیان برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا از ساری، عباس یونسی سروکلائی گفت: یکی از رویکردهای نوین آموزش و پرورش در راستای تحقق سند تحول بنیادین، یاددهی - یادگیری مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات، اشاعهٔ فرهنگ هوشمند سازی مدارس است.

رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی اظهار داشت: جشنواره تولید محتوای الکترونیکی مدرسه محور با هدف افزایش مهارت‌های حرفه‌ای مدیران، معلمان و دانش آموزان در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با موضوعات: درس افزار، نرم افزار، بازی و سرگرمی و… در دوگروه دانش آموزی و فرهنگیان خواهد بود.

یونسی گفت: دانش آموزان و فرهنگیان استان می‌توانند آثار خود را حدا کثر تا ۱۵ اسفند ۹۲ به دبیرخانه جشنواره، به آدرس: ساری ابتدای خیابان فرهنگ، اداره کل آموزش و پرورش مازندران، گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی ارسال نمایند.

رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی گذشته، مازندران با بیش از ۷۰۰۰ اثر تولید شده توسط دانش آموزان و فرهنگیان استان، رتبه دوم کشوری را در ششمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی کسب نمود.

یادآور می‌شود نمونه محتوای الکترونیکی تولید شده(بر‌تر کشوری) به عنوان الگو جهت استفاده معلمان و دانش آموزان در سایت اداره کل آموزش و پرورش مازندران به نشانی mazand. medu. ir قابل دریافت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز