خبرگزاری کار ایران

قائمشهر قهرمان مسابقات تیراندازی با کمان هفته دفاع مقدس شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۶۲

در مسابقات تیر اندازی با کمان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در شهر خرم آباد تنکابن برگزار شد تیم قائمشهر به مقام قهرمانی دست یافت.

در مسابقات تیراندازی با کمان گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در شهر خرم آباد تنکابن برگزار شد تیم قائمشهر به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش ایلنا، سرپرست هیات تیراندازی باکمان مازندران اظهار داشت: تیراندازی با کمان این روز‌ها از پویایی مناسبی برخوردار شده است و روزهای درخشان این رشته ورزشی را امید می‌دهد.

حسین فرهادی بیان داشت: کمانداران مازندرانی این بار در غرب مازندران گردهم آمدند تا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقاتی را در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار نمایند.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات که اکثر کمانداران صاحب نام مازندران حضور داشتند، گفت: در بخش انفرادی که صبح روز جمعه ۵ مهرماه برگزار شد فرشاد‌پور اسد از عباس آباد قهرمان شد و حسین واحد از خرم آباد و محمد کاظم‌نژاد از سواد کوه مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

فرهادی خاطرنشان کرد: این مسابقات در بعداظهر نیز با انجام رقابتهای تیمی ادامه یافت که در رقابتی نزدیک تیم قائمشهر در فینال با غلبه بر تیم آمل به مقام قهرمانی دست یافت و جام قهرمانی را بالای سر برد.

سرپرست هیات تیراندازی با کمان مازندران با مناسب عنوان کردن میزبانی شهر خرم آباد تنکابن دراین دوره از مسابقات بیان داشت: با همدلی و همکاری که در بین هیات تیر اندازی با کمان و مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان تنکابن و شهر خرم آباد وجود دارد غرب استان همواره حضوری فعال در عرصه تیراندازی با کمان استان دارد.

وی در ادامه افزود: با همدلی و همراهی مسئولین اداره ورزش و جوانان سایر شهرستان‌ها می‌توان شاهد حضور قدرتمند کمانداران مازندرانی در مسابقات مختلف کشوری و بین المللی بود.

فرهادی در پایان افزود: در مازندران شرایط مناسبی برای رشد تیراندازی با کمان وجود دارد و با توجه به تعدد مدالهای این رشته ورزشی با حمایت بیشترمسئولین و حضور بخش خصوصی در تیراندازی با کمان می‌توان جایگاه بهتری را در ورزش کشور کسب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز