خبرگزاری کار ایران

تولید 5 هزار میلیارد تومانی محصولات کشاورزی لرستان در سال 95

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۲۰۵

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: کل تولید محصولات کشاورزی لرستان در سال گذشته 3 میلیون تن به ارزش 5 هزار و 300 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، عبدالرضا بازدار در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه لرستان دارای 780 هزار هکتار زمین زراعی است، اظهار کرد: 185 هزار هکتار از زمین‌های زراعی استان یعنی معادل 23 درصد آبی و مابقی آن‌ها دیم هستند.

‌رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان کل تولیدات کشاورزی لرستان را در سال گذشته 3 میلیون تن به ارزش 5 هزار و 300 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بنابراین تولیدات کشاورزی در اقتصاد استان نقش بسزایی دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی برای سرمایه‌گذار توجیه‌‌پذیر است، مطرح کرد: لرستان یازدهمین استان کشور از نظر میزان تولیدات کشور است.

وی ادامه داد: در چهار سال گذشته 110 میلیارد تومان تراکتور و ادوات دنباله‌رو کشاورزی وارد استان شده است.

بازدار توسعه کشت گلخانه‌ای، توسعه 60 هزار هکتار باغات در اراضی شیب‌دار، کشت گیاهان دارویی، توسعه آبزی‌پروری و راه‌اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات را از اهداف این سازمان دانست.

 

انتهای پیام/
الهام آریان فر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز