خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان دلفان:

مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات دولت در چهار سال گذشته را مطرح کنند

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۹۴۰

فرماندار شهرستان دلفان با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت است، از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا خدمات دولت در چهار سال گذشته را مطرح کنند.

به گزارش‌خبرگزاری ایلنا از لرستان، جعفر طولابی در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت شهرستان دلفان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی جهت بیان خدمات دولت و نظام مقدس اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، است.

فرماندار شهرستان دلفان افزود: مدیران دستگاه های اجرایی ضمن فعال کردن روابط عمومی‌ها، خدمات دولت در چهار سال گذشته را از طرق  مختلف نشست‌های خبری، مصاحبه، ویژه نامه، بروشور، نصب بنر و استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مطرح کنند.

وی تصریح کرد: در هفته دولت امسال تعداد ۵۰ طرح و پروژه در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی، کشاورزی و بهداشتی به بهره‌برداری می‌رسد.

طولابی از مسئولان خواست ضمن رعایت نظم و انضباط در افتتاحیه ها، پروژه هایی که صد در صد آماده بهره‌برداری هستند را در برنامه افتتاحیه قرار دهند.

فرماندار همچنین خواستار اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله دیدار با خانواده های معظم شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، تجلیل از کارمندان بخصوص کارمندان ایثارگر و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی شد و بر نقش فعال روابط عمومی ها و اصحاب رسانه در انعکاس عملکرد ادارات تاکید کرد و خواستار تعامل بیش از پیش روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه شد.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز